Omgang met begeleiding

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Dane82, 3 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dane82

Dane82 Lid

3 mrt 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik ben benieuwd of dat er iemand bekend is met omgang met begeleiding. Hoe is het bij jullie gegaan?
    Hier heeft de rechter 1 uur per week opgelegd voor de komende tijd en naar mate het goed blijft gaan uitbouwen naar 2 uurtjes per week.

2. Singlemom

Singlemom Lid

15 mei 2012
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Das best weinig......gelukkig. Maar wat houdt die begeleiding in? Mijn ex loopt ook te dreigen met rechter. En na vandaag geloof ik ook echt dat ie ertoe in staat is. En dan weet ik niet hoe de rechter oordeelt. Dat hij een psychische stoornis heeft is mss niet reden genoeg. Hij heeft me weer zo kwaad gemaakt! Hij mag ons zoontje al op zondag een uur zien, maar dat vindt ie niet goed genoeg. Helaas heeft hij hem erkend, mijn fout.....En zal ik ermee moeten leven. Na een hoop gezeik aan de telefoon blijkt hij tevreden te zijn als ik af en toe wat met hem ga doen zodat hij ons zoontje kan zien. Dat doe ik misschien wel liever dan het risico dat hij straks gezag krijgt of een regeling.

3. Dane82

Dane82 Lid

3 mrt 2012
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    De omgang verloopt nu via een gastouder die toezicht houd op de vader tijdens de omgang. Inmiddels is het al uitgebouwd naar twee uur per week. Om een stukje veiligheid te waarborgen breng ik en haal ik mijn zoontje op. Ex mag niet met hem over straat.
    De rechter heeft dit opgelegd omdat ex in het verleden agressief naar mij toe is geweest. Helaas heb ik nooit aangifte gedaan en/of mijn huisarts in vertrouwen genomen waardoor het altijd mijn woord tegen het zijne zal zijn. Maar gelukkig had de rechter zijn twijfels... Zoontje is door ex erkend en hij eiste ook gezag maar ook dat heeft de rechter voorlopig aan de kant geschoven. Ex moet zichzelf eerst gaan bewijzen!!!
    Ik heb ook mijn twijfels over een psychische stoornis bij ex maar kan helaas niets bewijzen...

Moeilijke situatie bij jou singelmom, ik snap jou gevoel volkomen! Je wilt het liefste je kleine mannetje zo rustig en veilig mogelijk laten opgroeien!
    Heel veel sterkte ermee!

Deel Deze Pagina