diepe ellende

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door dani37, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani37

dani37 Lid

12 nov 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    De geboorte van je eerste kind.... het hoort het mooisre te zijn wat er is.... voor mij is het achter een grote nachtmerrie geweest. natuurlijk ben ik ontzettend.gelukkig met mm zoontje

2. frummelk

frummelk Fanatiek lid

2 okt 2012
    2.309
    0
    36
    in het midden...
    Hier ook. Brrr geen vorderende ontsluiting waardoor besloten werd tot een ks en als 'toetje' een doodziek kind...

3. dani37

dani37 Lid

12 nov 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    sorry mn verhaal niet afgemaakt telefoon werkte niet meer mee!

Maar om een lang verhaal kort te maken. Mijn zoontje is nu 8 maandjes oud....Ik ben er gister achter gekomen dat mijn ex vriend vanaf de geboorte van zijn zoon al vreemdgaat en daar ben ik gister achter gekomen op mn verjaardag nog wel hiep hiep hoera leuk cadeautje! Ik heb gelijk mn spullen gepakt en zit nu tijdelijk bij mijn ouders.... We hadden samen in januari een huis gekocht maar sinds de geboorte van mn zoon stond ik er al snel alleen voor mijn ex partner was laat thuis en in t weekend ook met andere dingen bezig. Ik heb heel erg geprobeerd te vechten voor deze relatie maar ben er alleen maar depressiever van geworden. De maanden vanaf de geboorte van mijn zoon waren een hel met waar ik nu achter ben gekomen nog even als een mes in mn rug. Ik weet zelf niet eens hoe t nu verder moet. Ik werk maar 20 uur en ben al vaak ziek geweest door alle stress dus blij zijn ze al niet met me en hoe moet ik een nieuw huisje vinden ik kan niet eens wat krijgen! Er moet zoveel geregeld worden waar ik totaal even de kracht niet meer voor heb. Mijn ex partner laat ook zeer weinig van zich horen die is waarschijnlijk al naar zn nieuwe vlam vertrokken!.

Wat een ellende allemaal echt een hel, en een kindje krijgen hoort het mooiste te zijn wat er is.

Moest het even kwijt:(

4. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Meid het is heel zwaar.nu zit je er middenin en lijkt het of je leven nooit meer goedkomt...

Bedenk dit: de stress van je relatie was niet goed.het is beter dat je uit elkaar bent nu.alles beter dan de stress en de onzekerheid.dat zal je straks zien.nu kan je dat nog niet inzien...dat is te vroeg.

Laat je verdriet gaan en laat je verzorgen.het heeft tijd nodig.je bent intens verdrietig, woedend en gekwetst en je leven staat op z'n kop.uit keven zorg goed voor jezelf.dat is het enige wat je nu kan doen maar bedenk dat je straks zonder deze man beter af bent!

5. dani37

dani37 Lid

12 nov 2012
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie:)

Het voelt echt als een lange nachtmerrie op dit moment verschrikkelijk... alleenstaande moeder... nooit verwacht en gedacht wij waren vroeger zon gelukkig stel kon me geen betere man wensen.... toen ik hem voor het eerst zag dacht ik meteen ja met jou wil ik kinderen.. Dat is iig gelukt! maar voor de rest:( ik hoop echt dat hier snel een einde aankomt:( 8maanden belazerd worden is niet niks zeker niet dat mn zoontje ook pas 8maanden is:( hoe kun je toch zoiets doen... ik heb hm betrapt met emailtjes in zn telefoon vreselijk!!!! met liefje ik word veel liever naast jou wakker ik mis je en ik ga je even blokkeren op whatsap omdat ik er waarschijnlijk naast zat op de bank! Echt een keiharde klap midden in mn gezicht:(

6. 1985Breezer

1985Breezer Bekend lid

19 feb 2009
    869
    251
    63
    zorg
    brabant
    Heel veel sterkte
    Je moet door voor je zoontje en ik moet zeggen dat mijn kleine mannetje mijn Grote motivatie was om te knokken.
    En het is me gelukt.
    Leuk mooi huis, gelukkig met mijn werk...

En nu wil mijn ex me terug ;)

What doesn't kill you only makes you stronger!

Deel Deze Pagina