Vraag voor vriendin

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door Blackie, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blackie

Blackie Bekend lid

9 jan 2012
    937
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
    Een vriendin van mij woont nu nog met haar vriend samen. Ze hebben een zoontje van 2 en een zoontje van 2 maanden. De laatste niet gepland.
    Hun thuissituatie loopt niet soepel. Hij werkt zij is werkloos. Maar hij doet niets in huis. Baby slaapt nog in hun kamer baby kamer is nog 1 grote puinzooi hij beloofd een hoop maar doet niets.
    Hij komt thuis en kijkt niet eens om naar zijn jongens vooral de kleinste niet.
    Ze hebben veel ruzie want nog net niet tot slaande ruzie lijd.
    Ik weet dat toen ze in het ziekenhuis lag na de bevalling hij ruzie maakte over de telefoon over een oven wat ze niet schoongemaakt had en vervolgens niet langs wilde komen bij haar en ZIJN kersverse zoon.

Ze wil eigenlijk maar 1 ding en dat is weg van hem.
    Maar zonder baan of hulp lukt dat niet.
    Huis krijgt ze niet ze heeft geen werk. Ze wil dolgraag werken maar weet niet hoe ze dat moet doen ivm de kinderen.
    Ik ben er van overtuigd dat er vast en zeker een plek moet zijn waar ze terecht kan. Die haar helpen kan.
    Hebben jullie misschien ideeën?

2. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Ze kan naar het wijkteam gaan, daar kunnen ze goede hulp bieden.

Is het een koop of huurwoning.
    Als het huur is, dan is de kans groot dat zij er met de kinderen mag blijven wonen.

3. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Vervelend voor je vriendin, maar waarom zou werken niet kunnen ivm de kinderen?
    Er bestaan gelukkig kinderdagverblijven en gastouders.

Urgentie wordt niet zo snel meer gegeven, dus hopelijk hebben ze inderdaad een huurwoning want dan is de kans groot dat zij met haar kinderen mag blijven.
    Dan moet dit alleen niet een te hoge huur hebben.

4. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Inschrijven bij uitzendbureaus, online zoeken en solliciteren naar vacatures alvast inschrijven bij de kinderdagverblijven en/of gastouders. Waar een wil is, is een weg er is niemand die je vriendin op een presenteerblaadje een inkomen en huis gaat aanbieden.

Deel Deze Pagina