Dames, Ik heb dit weekend de stekker eruit getrokken. Samenlevingscontract, erkenning en koophuis samen. Heeft iemand tips wat ik allemaal kan doen om acties te ondernemen? Ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Ik be net klaar met dit hele vehaal. Je moet met je bank overleggen of je het huis moet verkopen of dat 1 van jullie 2 er in blijft. Dat is een heel. Langdurig verhaal geweest bij mij, omdat op ons huis een restschuld zat. Verder is het zoeken naar een omgangsregeling/co-ouderschap waar je allebei achter kunt staan. Wij hebben onze dochter om de week in huis, dit is voor ons alledrie het rustigst. Ik kan nu verder even niet zo veel verzinnen, wie weet kom ik daar later nog wel op. Sterkte in ieder geval!
Ik lees even mee. Kom zeer waarschijnlijk in dezelfde situatie terecht. Daarbij als ons huis verkocht word ben ik ook meteen mijn werk kwijt. Sterkte!
Frommel; hoezo dat dan? Want dat zal dan meegwogen worden in de beslissing. En die toestemming van de bank hoeft alleen als je een rest schuld hebt, anders kun je gewoon een makelaar bellen geloof ik. Het ligt er ook even aan hoe je verhouding met je ex is. Wij wilden gewoon alles behalve onze dochter meteen van elkaar scheiden. Helaas duurde het nhg verhaal wel bijna 2 jaar.
Ik ben gastouder. Geen huis in dit stukje van de wijk betekend dat ouders elders heen zullen gaan. Wij hebben ook een koop woning maar staat onder water.
Hopelijk wordt dat dan meegewogen. Ik ken ook iemand die het gezamelijke huis huurt van haar ex, hi is de officiele eigenaar, maar ze waren het er beiden over eens dat zij er moest blijven wonen. Gewoon een infirmatie vragen bij de hypotheekverstrekker of een adviseur. Als je in de regio rotterdam woont heb ik nog wel een telefoonnummer voor je