De vakantie

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door justme1974, 25 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Onvermijdelijk volgens mij; de zomervakantie.

Over twee weken is het hier alweer zover. De eerste drie weken is ze bij haar vader en daarna bij mij. In die drie weken gaan we sowieso een weekje weg met een vriendin en haar dochter in een huisje.

Maar het gaat me om die drie eerste weken. Ik vind het zonde om drie weken uit te zitten en te verzanden in dagelijkse gewoontes en ververling. Budget voor een uitgebreide buitenland vakantie heb ik ook niet. Vakanties in NL. zijn ook al zo duur en sja, ik ben kritisch, maar zin in een groepsgebeuren heb ik niet. Ik heb gewoon even geen energie om op te gaan in een groep. Zelfs niet in een groep waarin je ook deels je eigen gang kunt gaan. Toch wil ik wel het gevoel hebben dat ik even wat anders heb kunnen doen dan alleen maar thuis zitten en op zwoele avonden zitten bedenken dat ik daa best met een leuke vent op het strand had willen liggen :DWat in hemelsnaam ga ik doen? Wat gaan jullie doen?

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Toen ik nog alleen was (net uit met mijn ex), ben ik wel eens alleen naar Buitenkunst in Drenthe op vakantie geweest. Het is een vakantie met workshops op het gebied van onder andere theater, dans, tekenen. Niet duur, behoorlijk primitief, maar geweldig genoten! Er waren toen veel mensen alleen en ik had snel contact. De workshops zijn vrijwillig (in Drenthe dan).

Buitenkunstdrenthe, theater, dans, beeldende kunst, muziek, zang, schrijven, schilderen, tekenen, buiten, kleinkunst, workshops, kunst, zomer, vakantie, kinderen, volwassenen, Nederland, weekend weg, dans, theaterdans, kunstenaars, percussie, drama.

3. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Hoi Miss T. , dank je wel! Ik heb er ook al even naar gekeken. Het lijkt me best leuk inderdaad. Dus dat neem ik mee; schrijven lijkt me erg leuk!

4. cosdy

cosdy Fanatiek lid

21 jun 2012
    1.905
    2.067
    113
    In die drie weken werk ik meestal wat extra, zodat ik compensatie uren heb voor de weken met de kinderen. Hier dus niet echt tips voor vakantieplannen .

5. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Wij blijven dit jaar thuis met leuke dagtripjes.

6. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier gaan ze de eerste 2 naar hun vader. 3 trekt met name mijn meisje nog niet.
    Ik ga in hun vakantie mijn waarschijnlijk nieuwe huisje opknappen. Kom je een dagje helpen?
    Ik heb eigenlijk weinig andere tips. Als ik niet zou gaan verhuizen zou ik veel gaan wandelen/ fietsen, hier en daar afspreken.

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    leuk idee Pinguin... ik wil je best komen helpen!

Deel Deze Pagina