Lijkt het nu alleen maar zo of zijn mannen echt als te dood voor kinderen die niet van hunzelf zijn? Ben nu alweer een tijdje bezig op de datingmarkt (lees datingssite en dergelijke waar vind ik ze anders?) Krijg redelijk wat reacties op mijn profiel totdat tot het chatten aankomt....heey leuk profiel hoor ik dan en leuke foto....gezellig denk ik en kletsen even over koetjes en kalfjes maar als gauw spreek ik over me zoon.....en dan wordt het stil aan de andere kant ja we spreken elkaar snel weer....en komen niet meer terug! Wil ook zo graag een gezinsleven en een lieve papa voor me binkie maar lijkt zo niet te mogen zijn! Wat doe ik fout je gaat als moeder zijnde toch niet liegen over het bestaan van je kind? Sorry voor het lange zeur verhaal maar moest het even kwijt!
Ik keek bij alleenstaande-papas.nl maar ben alweer foetsie daar besef dat ik ook geen vriend wil waarvan ex nog in beeld is... Had 2mijn msn gegeven en alweeer geblokt.. maar zij hadden wel kids en dus geen bezwaar.
sja, ik kan het wel een klein beetje begrijpen als een man dat niet wilt. Ik heb mijn man ook via een datingssite leren kennen maar hij heeft ook meerdere meiden afgewimpeld omdat ze al een kind hadden. Het is toch een minder gecompliceerde verkeringstijd als zonder kinderen natuurlijk. Ik denk dat oudere mannen er wel minder moeite mee hebben...
Ik denk dat veel mannen een kind inderdaad als bezwaar zien... of soms is het niet eens het kind, maar wel de ex die vaak nog in beeld is etc etc.. het is gewoon een stuk ingewikkelder dan een vrouw zonder kind Denk niet dat je iets fout doet hoor... ik zal straks wel tegen 'tzelfde aan lopen denk ik... (ben ook alleenstaand) Trouwens, Datingsite en community voor alleenstaande ouders en singles met kinderwens - MAD Company is een leuke site voor single ouders, misschien daar eens een kijkje nemen?
Ik ben zelf alleenstaande moeder en idd mannen vluchten weg als ik vertel dat ik een dochter heb! Maar ik heb liever ook geen man met kinderen! haha! Wat Debby zegt ben ik het mee eens met de verkeringstijd alleen maar gecompliceerd een kind erbij! Ik kan mezelf ook neit voorstellen hoe dat zou moeten als ik echt iemand ontmoet!
Mijn man (nu bijna exman dus ) leerde ik ook kennen terwijl ik al een dochter van 3 had..dus ze bestaan wel
wij zijn een tijdje uit elkaar geweest, en in die tussentijd ben ik eens gaan kijken of ik nog wel in de markt lag, had behoefte aan iemand aan mijn zijde, en ben twee leuke mannen tegengekomen, en allebei vonden het geen probleem dat ik een kind heb!! De een had er zelf 3 uit vorig huwelijk die hij niet meer zag omdat zijn ex in amerika woont (daar kwam hij vandaan), en de ander was nog nooit getrouwd geweest en geen kids. Met allebei geen relatie aangegaan (wel gedate) omdat het voor mijn gevoel nog niet 'klaar' was met de huidige man (en dat bleek ook echt zo haha).. Ze zijn er dus wel hoor!! En hoe ik die heb leren kennen? Een met oud en nieuw (niet dit jaar), hele avond af proberen te wimpelen en dan toch maar dat drankje aannemen, bleek wel errug leuk te zijn en die blauwe ogen waren nog niet opgevallen..?? En de ander via een gezamelijke vriendin! Op terrasje met vriendin zitten, hij kwam langs, ze stelde ons aan elkaar voor en we hebben de hele middag zitten praten. Ze zijn dus nog steeds in de aanbieding hoor
Mijn vriend heeft er tot nu toe geen problemen mee, maar hij heeft zelf ook kids, ik moet ook wel een beetje toegeven dat ik het lastig vind dat zijn ex nog in beeld is (lees alleenstaandemoeders in love) maar ik heb het er voor over
Ik heb idd ook bij alleenstaande mama's site wel eens gekeken Ze zijn er heus wel hoor mannen zonder kinderen die het geen bezwaar vinden, alleen wellicht niet zo veel. Vaker zie je dan dat ze zelf ook een kind hebben. Tja heeft te maken met de fase van je leven he... leeftijd, zelf al dan geen kinderen enz. Ik persoonlijk heb sinds een week contact nu met een man die al een dochter heeft in de leeftijd van mijn zoon. Ik vind dat geen punt. En tja tuurlijk is er dan ook een ex in beeld etc. maar andersom is dat ook. En uiteindelijk maakt me dat ook allemaal niet uit. Als je iemand echt leuk vind en serieus verder wil en over die dingen gewoon kan praten denk ik dat het geen probleem hoeft te zijn.
hmm, ik had me er wel iets bij voorgesteld dat mannen sneller iemand daten zonder kids dan iemand met kids. Maar omdat ik er zelf nog niet aan toe ben, heb ik het nog niet in het echt meegemaakt. Ik vind het wel eng hoor.. ik heb niet 1 maar 2 kids! das nog enger natuurlijk.. straks blijf ik alleen over. (gedachte spookt echt vaak door mijn hoofd) Aangezien mijn ex alweer aan relatie nr2 is begonnen, vind ik t wel spannend worden. Hij wil zijn nieuwe vriendin nu al aan de kids voorstellen! (kids zijn 4mnd en 21mnd) Ze gaan net 3 mnd met elkaar. Ik snap zoiets niet. Ik zou daar persoonlijk langer mee wachten. Maar sorry dat was offtopic.
ook ff offtopic, hier hebben mijn kids mn vriend de kids ook al gezien en ik die van hem, binnen 1 maand. blijft een beetje lastig allemaal maar de kids horen nu eenmaal bij mij en zijn kids bij hem dus die moet je ook `bijnemen vind ik` en wanneer dat het geschikte moment is is niet te zeggen denk ik, ik bedoel een relaie kan na een halfjaar ook nog kappot gaan. hier doen we het wel rustig aan met de kids ik zie ze om het weekend en hij die van mij elke woensdag ong 2 uurtjes
Ik denk dat het afhangt van hoe je date of je de kids erin kan betrekken enz. Mijn 1e echte afspraakje met de jongen die ik nu erg leuk vind was met de kinderen (naar dierentuin). Je ziet dan wel gelijk hoe iemand echt is en inderdaad.... mijn zoontje hoort gewoon ook bij mij. Vind het wel afhangen van de leeftijd van het kind en wat je gaat doen. Verder is er wel de afspraak rustig aan naar de kinderen toe enz.
ja als je weet dat t goed zit kan t natuurlijk wel, maar ik weet dat die relatie van hem niet goed zit. ( want dan ga je namelijk niet vreemd) Maar vind t top om te horen dat jullie wel weer nieuwe liefdes hebben gevonden. Die voor jullie en ook voor de kids gaan.
Ik ben ook alleenstaande mama geweest en heb mijn vriend leren kennen via een datingsite toen Kian 4 maanden was en de eerste ontmoeten was Kian 5 maanden. Ik had toen op mijn profiel al staan dat ik een zoontje heb zo lezen ze het al en knappen er niet later op af. ik was toen 21 en hij 23.. had nooit verwacht zo snel iemand te vinden die helemaal voor mij en me zoontje zou gaan. na 3 maanden woonden we samen en we hebben nu samen een dochtertje van bijna 5 weken. hij heeft Kian ook erkend als zijn zoon bij de gemeente en er zal ook gezamelijk gezag nog worden aangevraagd. misschien dat het scheeld dat mijn ex niet in beeld is. maar hij heeft altijd gezegd als die er nog wel was geweest hij daar geen problemen mee zou hebben gehad. dus meiden geef niet op en ook voor jullie loopt er ergens een man rond waar je je leven mee kan delen.
Komt mij helemaal niet bekend voor! Mijn oudste is uit mijn vorige relatie. en toen ik alleenstaand was met mijn zoon samen, ging ik na een tijdje ook weer daten. Ik moest de mannen echt van me afslaan, ook al had ik een zoon. Toen leerde ik mijn huidige vriend kennen, en hij vond het juist geweldig dat ik een kind had.
Mijn man had er ook geen probleem mee,maar dat komt mede omdat hij ook zelf al een dochtertje had. Ik heb hem wel eens gevraagd wat als je die niet had was je dan ook voor een vrouw met kind gegaan(als de klik er zou zijn natuurlijk)?! Kreeg een volmondige ja.Dit ook omdat hij toen op een leeftijd was waarbij de meeste al kinderen krijgen cq hebben.En hij niet negatief tegen over kinderen van een ander staat. Als de vonk overslaat dat is het gewoon zo.Met of zonder kind(eren).
Mijn vriend heeft ook totaal geen bezwaar tegen mijn zoontje.. hij is eerder verliefder op hem dan op mij heb ik af en toe het gevoel (en dat is alleen maar goed haha) Ken hem gewoon uit mijn vrienden groep dus nie via een site. Maar ik ken helaas ook genoeg mannen die er dus inderdaad niet positief tegenover staan. Zo sprak ik laatst de man van een vriendin van mij, die doodleuk zei, goh je hebt een vriend.. dacht dat vrouwen met een kind van een ander afgeschreven waren? Dat mannen dat dus echt niet moeten! Ik zou er iig geen seconde over nadenken om een vrouw met een kind van een ander te nemen! Heb hem vriendelijk bedankt en uit mijn msn geflikkerd.. zon hypocriet persoon hoef ik niet te kennen!