omgangsregeling

Discussie in 'Alleenstaande moeders' gestart door daisy185, 11 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daisy185

daisy185 Lid

28 jan 2013
    58
    0
    6
    vanmorgen een telefoontje van de mediator gehad. Dat mijn ex eventueel wel in het midden wil gaan zitten. Dus dat de kleine 1x in de 5 weken bij mij is.

Moet ik hier wel mee akkoord gaan en hopen dat uiteindelijk het wederzijdse respect een beetje terugkomt?
    of er niet mee akkoord gaan en voet bij stuk houden?

Ben zo bang dat als we wel via de rechter gaan doen, onze verstandshouding alleen maar slechter wordt en dat ik alsnog mijn kind elk weekend weg moet brengen...

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Even terughalen voor mezelf... het voorstel is nu: doordeweeks bij jou en de weekenden bij je ex, en dan elk 5e weekend blijft je kindje bij jou?

Ja, het is misschien geen ideale situatie, maar op dit moment zit jij nog thuis waardoor het opzich wel haalbaar is natuurlijk. Ik zou het zelf denk ik wel overwegen, maar wel met de kanttekening dat er wijzigingen mogelijk zijn zodra er grote veranderingen in de situatie komen. Dus bijv dat de omgangsregeling kan worden gewijzigd zodra jij weer een baan hebt.

3. lieselot83

22 feb 2014
    39
    1
    8
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    rotterdam
    Meid ik zit nu in mijn 39ste week en mijn man heeft mij verlaten voor een ander (zie forum) ik heb gezegd dat onze zoon het eerste jaar niet bij zijn nieuwe aanwinst over de vloer komt en wil hij dit wel dan zal ik haar eerst willen leren kennen.
    Ik wil gewoon weten waar hij terecht komt en bij wie.
    Doet hij dit niet heeft hij pech..
    Het is aan jou zelf natuurlijk maar ik persoonlijk zou een gesprek met hun samen eisen
    Je moet volgens mij ook een ouderschapsplan opstellen en hier kan je aangeven vanaf wanneer je hem langer dan 1 dag bij de vader brengt.
    Succes meid!

4. daisy185

daisy185 Lid

28 jan 2013
    58
    0
    6
    Momenteel hebben we nog steeds de omgangsregeling van 1 dag in de week, omdat mijn ex nog steeds geen reactie heeft gegeven op mijn laatste voorstel. (1x in de 5 weken een weekend bij mij, de rest van de weekenden om en om, heel weekend, 1 dag, enz) Zolang dat dat niet rond is, heb ik gezegt dat we er geen weekenden plaats zullen vinden. En ik sta er nog steeds op dat ik eerst met zijn vriendin erbij een keer wil kennis maken.

Maar jij ook succes @liselot83, succes nog even met de laatste loodjes en geniet lekker van je kleintje straks. Die man kan wel even wachten :-D

Deel Deze Pagina