Hallo dames ! Zat ik vanmiddag toch een even te scharrelen in de tuin , beetje plantjes doen , vegen , met de katten spelen... Deed ik de deur een beetje dicht en ik zie een MEGA GROOOOTE SPIN achter de deur zitten ! Schrok me echt de koekeloerus! Jeetje wat was dat een beest zeg! Geloof ik zag ik m gewoon naar me kijken! 3sec, verstijfd en toen snel weggelopen omdat ik dacht dat ie misschien op m,n hoofd zou springen hahaha Heb altijd wel veel spinnen in de tuin maar deze was echt MEGA! Brrr en dan te denken dat ik vaak snachts m,n slaapkamerraam op een kier heb staan Dat doe ik even niet meer Kon het niet over m,n hart verkrijgen om m dood te maken ! Ja z,n beessie heb ook gevoel toch? Zeker omdat ie zo groot was had ik dat gevoel erger... Hopelijk gaat ie veel mugjes voor me vangen (zinloos gesprek haha , maar wel grappig ((achteraf)) Toedeloe ! Liefs Melanie
Brrrr, hopelijk verhuist hij stilletjes naar een andere tuin... Ik zou het ook niet over mijn hart krijgen hem dood te maken, maar zou toch wel eens extra kijken of ik hem niet meer zag zitten...
hahahaha ja he ?! Keb m wel even nagekeken , hij rende heel snel weg na een paar min. , maar was daarna spoorloos verdwenen .... Heb nog wel even in m,n truitje gekeken
LOL Die spin had ook zoiets van "een mens...en waarom staart ze me zo aan!" Dus die is na van de eerste schrik bekomen te zijn ook erg hard weg gerent. In zn truitje kijken zal die dan wel weer niet gedaan hebben denk ik
hahaha , maar die spin rende hard ! Ik denk als ie het op mij voorzien had (haha ja echt he ) dat ie sneller was als mij ! (reactietijd + aanloop whahaha)
Hier ook van die vieze dikke spinnen in de tuin, vooral 's avonds als je door de tuindeur de tuin in wilt... Hard doorrennen en maar hopen dat ze niet net van plan waren te zakken
Ik heb mn man ook al uit bed getrommeld vanmorgen omdat er twee spinnen op het plafond zaten. Hij vind me maar een aansteller..
Hahaha hilarisch is het niet? Jaa van die langpoot spinnen ! Tijd terug zag ik er 2 in een hoekje in de kamer zitten , dus ik dacht nouja.. oke dan maar... Poosje later zag ik allemaal kleintjes rondwemelen ! AAAAaaaaah !
Een paar dagen geleden liep er zo'n megajoekel van een spin aan mijn kant van het bed. Getverdemme zeg. Mijn mannetje lag al in bed en ik zat nog achter de computer, dus ik lag er gelukkig nog niet in. Alleen moest mijn mannetje hem zonodig pletten met mijn dekbed, dus toen moest ik in de spinnenmoes slapen. Jakkes. Ik heb gelijk 'sochtends alles in de was gedaan. Liefs Hummel.
Hier wordt die trouwens wel gedood. Ik moet er niet aan denken dat die in mijn huis loopt. ale: Je kunt ze goed dood maken met de elektrische vliegenmepper. Liefs Hummel.
nou.. over truitjes gesproken.. gisteren pak ik mijn vestje van de kapstok en trek hem aan.. ik loop langs de spiegel en denk nog; ' die vlek lijkt wel op een spin' en ik loop door.. echt 2 seconden later vlieg ik toch half tegen het plafond aan.. toen drong het pas tot me door dat er geen vlek zat.. maar een vieze dikke zwarte spin.. spinnenmaand augustus toch? zou maar vaker uitkijken
Als ie je aankijkt is ie echt groot ja! Hahaha...maarre..deur op een kier of niet...deze vriendjes weten je OVERAL te vinden. Hier vandaag weer rondje met de stofzuiger... De spin die het overleefd heeft tenmiste een goede storing in zijn richtingsgevoel :-D
haha, spinnen Als ik een spin zie ga ik ook gillen Mijn man mag ze dood maken, en natuurlijk vindt hij dat ik me aanstel. Als hij er niet is, dan durf ik het wel om ze met de stofzuiger op te zuigen, haha. Brrrrrr, spinnen
jakkie! Ik haaaat spinnen. Ik weet hoe nuttig ze zijn enzo maar als ik er eentje zie gaat ik ook heel hard gillen! Brrrr, zelf van deze verhalen krijg ik al kippenvel. Jakkie! Ik sta voor de klas en in de herfst is het bijna standaard dat we het over spinnen hebben en dus ook een spinnenbak in de klas hebben. Brrr, dat zorgt bij mij voor een hoop nachtmerries!
Ik zit dit aandachtig en vol aaargghh te lezen, met mijn hand nog op de muis...voel ik ineens gekriebel....... zoo..ik zat bijna tegen het plafond geplakt zeg.....het was maar een vliegje......
idem dito.... ..krijg al de kriebels als ik het verhaal lees.... Is met mij ook geen lol om in de tuin tezitten..zit continu om me heen teloeren of ik iets zie bewegen....