Omgedraaid :D

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door CaatjeMo, 7 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quinton kan zich zelf op zij draaien,
    ik gaf hem toen een vinger en trok hij zich uiteindelijk zelf op zijn buik ...
    maar terug naar de rug deed hij helemaal zelf... :D

Wanneer hebben jullie kindjes zich voor het eerst omgedraaid?

2. Kalush

Kalush Fanatiek lid

7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Hier nog niks, ze is wel bezig maar tot nu toe nog geen draaien..

Groetjes Kalush

3. dani

dani Actief lid

5 mrt 2006
    135
    0
    0
    3 en een halve maand. Aardig snel volgens mij. Hoop niet dat ze met alles zo snel gaat, want heeeel cliche: t gaat al zo snel allemaal!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    vorige week

maar ze doet het alleen nog als ze naakt is na het douchuh en op de buik ligt gek kind hihi

5. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Hij heeft zich helemaal alleen (dus zonder vingers want dat deed hij al vanaf 3 maand) op oudjaarsdag van rug naar buik gedraaid.
    Ongeveer 3 weken daarna draaide hij ook in 1 keer van buik naar rug.

Groetjes Anita

6. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Nou hier nog niets hoor... vind het eigelijk nog niet zo heel erg ;)

7. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Wat leuk! Lotte was ook 3,5 maand toen ze zelf van rug/zij naar buik spartelde, want vlekkeloos draaien kon ik het nog niet noemen :p

8. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    hier ook nog niks hij probeerd het wel maar lukt nog niet. het komt vanzelf.

9. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    hier een luie donder, maar ze is druk aan het oefenen en moet alleen haar arm nog goed zetten!

10. haha geloof t of niet maar mn dochtertje draait al vanaf 6 weken op dr zij..Echt turbo he..Gister bij het cb liet ze t ook ff zien..nou iedereen was verbaasd

11. Ook helemaal door op der buik?
    Op zijn zij doet hij ook al heel erg lang

12. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

28 jan 2006
    2.696
    0
    0
    ja hier ook een draaier sinds kort :D Ik heb er een filmpje van op zijn site :) Tijn was echt lui, ik moest hem elke keer een zetje geven. Nu vindt ie het zo leuk dat het haast irritant wordt bij het verschonen bijvoorbeeld.
    Maar terugdraaien lukt nog niet... hij gaat op een gegeven moment maar gillen..., dus moet ik hem een zetje geven. Ik hoop dat dat binnenkort ook komt!
    Dus oppassen geblazen als ik hem ergens laat liggen... niet meer doen dus!

13. judithteresa

judithteresa Bekend lid

2 jul 2006
    506
    0
    0
    journaliste/fotografe/webdesigner/model
    Fuerteventura-Canarische Eilanden
    keira toen ze een paar weken was draaide ze van haar buik naar haar rug, nu dus absoluut niks meer! waggelt een beetje, maar niet eens op haar zij;)

14. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, hoor... Hugo draait vanaf 2 weken geleden ook helemaal alleen op zijn buik! Echt knap om te zien... Terug kan ie nog niet, dus na tijdje is het mopperen en moeten we hem weer terug draaien daarna is ie dan weer boos omdat we hem terug hebben gedraaid, maf kereltje... ;)

Gr. Niki

15. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    kailynn draaid zich als je haar op de buik legt naar de rug maar nog niet anders om maar dat is vrij vroeg volgend mij

16. juudje

juudje Fanatiek lid

7 mrt 2006
    1.854
    0
    0
    helmond
    Haha, die niek, hier ook een luie donder hoor. Als ik zie dat sommige kindjes met 6 maanden al kunnen zitten! Of met 9 maanden kunnen lopen. :rolleyes:

Hier niet in ieder geval. Lui ding

17. wuppie

wuppie Bekend lid

16 jul 2006
    621
    0
    0
    Vandaag draaide Anique zich voor het eerst van rug naar zij........volgensmij wel wat laat maar dan nu toch eindelijk wel!

18. Inkie24jr

Inkie24jr Actief lid

13 aug 2006
    295
    0
    0
    Ede
    Hier nog een luie donder.... Hahaha!
    Lucas heeft een week of 3 geleden al laten zien dat hij heel af en toe wel van buik naar rug terug kan draaien, maar andersom...
    Op de zij is het ook interresant, dus waarom zal ik helemaal door draaien :p
    We wachten wel af. Komt vanzelf en dan maar wat later ;)

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen kon al een poosje met hulp op zijn buik draaien, maar sinds deze week draait hij zichzelf terug op zijn rug! En dan te bedenken dat hij ook nog 4 weken te vroeg is geboren! Vind het allemaal wel snel gaan hoor! Hij is echt geen klein babytje meer die lekker hulpeloos in je armen ligt, ...zucht...!

20. slingeraap74

slingeraap74 Actief lid

1 jan 2007
    234
    0
    0
    Huismama
    Almere
    Onze finn is ook al een paar dagen bezig om zich op zijn zij te draaien en het lukt hem al aardig. Hij is nu 5 weken en 3 weken te vroeg geboren.

Deel Deze Pagina