Hoi, Wat doen jullie je kleintjes nu aan als je met ze gaan wandelen? wel of geen mutsje op, al een lente/zomerjas aan? Ik heb nu zijn winterjas nog aan met capuchon en een katoenemuts op...maar meneer zweet heel erg dus de katoene muts maar achterwehen gelaten...maar is dat dan weer niet te koud? :-k als ik dus met hem loop heb ik de hoes ook nog over de bak, het fleece dekentje eronder heb ik wel al weg. groet Janet
Ik zou hem een zomerjasje met muts aan doen, verder geen extra mutsje meer erbij.. Tim heeft nu ook een zomerjas aan, maar dan zonder muts op. Als het waait dan zet ik hem wel de muts op.
ikheb mijn meisje een jasje aan met een mutsje eraan vast dat is alles merk dat ik haar zwetend uit de kinderwagen bak pak dus aheb ik haar met het mooie weer in de maxi op het onderztel en ga zo met haar wandelen wel met natuurlijk de zonnekap er bij op maar dan moet wel de zon schijnen anders is het denk ik wel te koud
Hij zweet op zijn rug.... ook met de maxi-cosi op het onderstel heb ik er dus last van in de auto heb ik zijn jas al uit......
Iman heeft nu gewoon een dun jasje/vestje aan, of zoals vandaag een spijkerjasje. In de wagen zit ze in de voetenzak en in de maxicosi ook.
youame heeft een voetenzak waar ze in zit ze heeft verder een romper aan truitje spijkerbroekje en ze heeft een zomerjasje aan met muts gister had ze namelijk een petje op tegen de zon
Ik had Tymen gisteren in de kinderwagen zijn winterjas aan, dekentje over met laken. Demuts heb ik afgedaan en het dekje heb ik thuisgelaten. Vandaag was het weer wat frisser dus toen wel met de muts en het dekje.
Ilias draagt een spijkerjasje en geen mutsje meer. Hij heeft het snel warm! En als ze gaan zweten is het niet goed. Hij ligt onder een fleecedekentje.
Je kan beter het dekentje gebruiken en de hoes achterwegen laten, een katoen dekentje ademt veel meer. Verder een zomer/tussenjas zonder cappuchon met daaronder katoenen kleding en een katoenen mutsje. Is het erg warm, dan kun je onderweg het mutsje afdoen en het jasje bv openritsen en dekentje ietsje terugslaan...
oke snel dus een lente/zomerjas kopen en een wat dunnere muts heb ik gister al meegenomen dan gaat het dek eraf en de fleece er weer op kan hij echt trappelen met zijn beentjes...hij trap nu al tegen het dek vandaar
Joey heeft een spijkerjasje met bodywarmer aan, zonder muts en handschoentjes, maar wel met de voetenzak nog in de wagen.
Kian heeft een vestje aan en verder nix. Hij ligt onder dekbedje en overtrekje dat bij de wagen hoort.
Inge heeft een jasje/vestje aan met capouchon of als het heel mooi is zonder capouchon. verder een rompertje, lange mouwen shirt, broekje en sokje en dan een dekentje, maar die heeft ze maar tot halverwege, want ze wil met de speeltjes spelen, haha. Als het erg warm is kan het dekentje af. ALs het toch te koud is het dekje erover of een extra dekentje (ligt er gewoon onder).