Welke rompers sluiten goed aan bij de hals?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Danabelle, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Nu met de winter in aantocht en de alweer koudere nachten vind ik de meeste rompers die ik heb niet zo goed zitten bij mijn dochter; ze trekken open bij de hals. De maat is goed trouwens, daar ligt het niet aan. Welke rompers vinden jullie goed aansluiten bij de hals?
    Ik heb van Rainbowbabies een romper met kraagje, die zit perfect, maar ik wil niet alléén rompers met kraagjes. Sluiten de gewone rompers van Rainbowbabies ook goed aan bij de hals?

2. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Petit Bateau, die staan hier met stip op nummer 1!

3. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Inderdaad, hier ook maar ze zijn prijzig. Ik vind ook wel de stretch-variant van Hema fijn, mooi rond hoog kraagje en die rekken niet zo wijd, ook prettig.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Goodmoodkid sluit echt super goed aan, en zijn ook fijne, mooie rompers

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier ook HEMA, die met een Jip & Janneke print, wel alleen korte mouw geloof ik, dus dat moet je willen...
    Ze zijn ook lekker dik, ik zweer erbij!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.136
    8.868
    113
    Ik vind die van de H&M super zitten. Zitten drukknoopjes bij de hals waardoor ze mooi blijven zitten.

7. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ha dames,
    Bedankt voor jullie reacties. Hema (alle varianten) en H&M vind ik nou juist niet goed aansluiten! Petit Bateau had ik toen ze kleiner was, hoe vallen de grotere maten daarvan?
    Ga eens naar Goodmoodkid kijken :)

8. Jiri

Jiri Lid

5 dec 2008
    50
    0
    0
    Onze uk draagt nu maat 80 van Petit Bateau. Vallen nog steeds net zo perfect als de kleine maatjes. Hier dus ook met stip op nr.1!

9. margreet78

margreet78 Bekend lid

14 mrt 2008
    882
    0
    0
    Ik heb nu een paar rompertjes met lange mouw van Zeeman voor mijn kleine uk en die vallen bij haar ook mooi hoog. Het zijn ecru rompertjes met een olifantje oid voorop. Hema zit bij haar ook laag.

Edit: ik zie dat je dochter al ruim een jaar is, ik weet niet of ze ze ook in de grotere maten hebben.

10. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier ook een grote fan van de Petit Bateau rompers. Zowel voor mijn zoon van 7 maanden als mijn dochter van 2 jaar. HEMA rompers vind ik ondingen veel te breed en blijven lang zo mooi niet als die van Petit Bateau.

11. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Julie heeft nu maat 74 (of 73 is dat geloof ik bij PB), ze zitten super omdat ze nogal smal is. Die van de Hema zaten in de kleinere maatjes wel goed, maar nu zitten ze haar te breed.

12. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Voor het idee van "weer eens iets anders", ik zag bij de C&A rompers met een kol er aan. Misschien een idee voor als het echt koud is!

13. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier ook een wat smallere dame en fan van de petit bateau rompers. En de gewone rompertjes van rainbowbabies vind ik ook wel goed, alleen heb ik ze dan wel altijd een maatje kleiner dan dat ze is, die rompers zelf vind ik nl heel groot vallen.

Hema ligt het eraan. De wat duurdere (en dat is niet zo heel duur, blijft hema natuurlijk) vind ik wel goed zitten, die van 5 in een pak ofzo weer helemaal niks.

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Heb net even voor je gekeken, maar RainbowBabies valt hier inderdaad ook smaller om de hals. Vooral omdat ze op de schouders niet van die overslagstukjes hebben, maar drukknoopjes aan 1 kant. Zit veel mooier!

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    de rompers van h&m met lange mouw hebben drukkers aan 1 kant, die zitten net zoals een gewoon shirt.

16. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Hier ben ik hele erg tevreden over de stretch rompers van de Hema. Ze zitten goed en blijven erg mooi. Ook fijn dat ze er met lange mouw zijn. Ik heb wel een maat kleiner dan met de andere rompers, juist omdat het stretch is zitten die prima.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hier helemaal fan van rompers van Petit Bateau, Zara en Barbera Farber.

Deel Deze Pagina