Hoi dames, Nu met de winter in aantocht en de alweer koudere nachten vind ik de meeste rompers die ik heb niet zo goed zitten bij mijn dochter; ze trekken open bij de hals. De maat is goed trouwens, daar ligt het niet aan. Welke rompers vinden jullie goed aansluiten bij de hals? Ik heb van Rainbowbabies een romper met kraagje, die zit perfect, maar ik wil niet alléén rompers met kraagjes. Sluiten de gewone rompers van Rainbowbabies ook goed aan bij de hals?
Inderdaad, hier ook maar ze zijn prijzig. Ik vind ook wel de stretch-variant van Hema fijn, mooi rond hoog kraagje en die rekken niet zo wijd, ook prettig.
Hier ook HEMA, die met een Jip & Janneke print, wel alleen korte mouw geloof ik, dus dat moet je willen... Ze zijn ook lekker dik, ik zweer erbij!
Ik vind die van de H&M super zitten. Zitten drukknoopjes bij de hals waardoor ze mooi blijven zitten.
Ha dames, Bedankt voor jullie reacties. Hema (alle varianten) en H&M vind ik nou juist niet goed aansluiten! Petit Bateau had ik toen ze kleiner was, hoe vallen de grotere maten daarvan? Ga eens naar Goodmoodkid kijken
Onze uk draagt nu maat 80 van Petit Bateau. Vallen nog steeds net zo perfect als de kleine maatjes. Hier dus ook met stip op nr.1!
Ik heb nu een paar rompertjes met lange mouw van Zeeman voor mijn kleine uk en die vallen bij haar ook mooi hoog. Het zijn ecru rompertjes met een olifantje oid voorop. Hema zit bij haar ook laag. Edit: ik zie dat je dochter al ruim een jaar is, ik weet niet of ze ze ook in de grotere maten hebben.
Hier ook een grote fan van de Petit Bateau rompers. Zowel voor mijn zoon van 7 maanden als mijn dochter van 2 jaar. HEMA rompers vind ik ondingen veel te breed en blijven lang zo mooi niet als die van Petit Bateau.
Julie heeft nu maat 74 (of 73 is dat geloof ik bij PB), ze zitten super omdat ze nogal smal is. Die van de Hema zaten in de kleinere maatjes wel goed, maar nu zitten ze haar te breed.
Voor het idee van "weer eens iets anders", ik zag bij de C&A rompers met een kol er aan. Misschien een idee voor als het echt koud is!
Hier ook een wat smallere dame en fan van de petit bateau rompers. En de gewone rompertjes van rainbowbabies vind ik ook wel goed, alleen heb ik ze dan wel altijd een maatje kleiner dan dat ze is, die rompers zelf vind ik nl heel groot vallen. Hema ligt het eraan. De wat duurdere (en dat is niet zo heel duur, blijft hema natuurlijk) vind ik wel goed zitten, die van 5 in een pak ofzo weer helemaal niks.
Heb net even voor je gekeken, maar RainbowBabies valt hier inderdaad ook smaller om de hals. Vooral omdat ze op de schouders niet van die overslagstukjes hebben, maar drukknoopjes aan 1 kant. Zit veel mooier!
Hier ben ik hele erg tevreden over de stretch rompers van de Hema. Ze zitten goed en blijven erg mooi. Ook fijn dat ze er met lange mouw zijn. Ik heb wel een maat kleiner dan met de andere rompers, juist omdat het stretch is zitten die prima.