Hallootjes Bh s in grote maten zijn al prijzig dus vroeg me af waar vindt ik voedings bh s of zwangerschapsbh s voor een beetje redelijke prijzen en die ook nog ok zitten? Wie heeft er tips
Evt een iets andere tip. Bij de Hema kun je van die tussenstukjes kopen voor je bh sluiting. 3 in een verpakking. Zo kun je als je huidige bh's qua cup wel pas, je omvang vergroten. Ik vond het ideaal want heb mijn hele zwangerschap wel 3x nieuwe bh's gekocht omdat ze maar bleven groeien. Bij die laatst gekochte bh's deed ik die extra sluitingstukjes en hoefde ik niet weerr nieuwe te kopen
Ik heb er zelf redelijk wat gekocht, maar ben het meest tevreden van die van cake maternity. Heb helaas een L cup door de borstvoeding (voorheen F) dus nog beperkter in keuze. Heb er nu twee die ik afwissel.
Ik was erg blij met de voedingsbhs zonder beugels van prenatal. Die rekken mee waardoor ik niet elke 4 weken een nieuwe hoefde te kopen Met een 70f viel ik in de L/XL, als je ze in de winkel koopt kan je ze passen.
Shop4mama.nl, voedingsbeha classic katoen zweer ik bij. Comfortabel, grote range aan maten en betaalbaar (€22,95).
Hoi, De bh’s van elomi zijn stevig en gaat tot een O cup! En in omvang tot 100/105. ook hebben ze voedingsbh’s. Mijn advies is wel om eerst te passen want soms komen de maten niet helemaal overeen. Groetjes