Hallo allemaal, Ik zie dat mijn zoontje van 11 weken erg vaak een schrikreactie heeft. Hierdoor schrikt hij dus ook steeds wakker. Ik heb er eens op gelet en hij had toen in 10 minuten zo'n 5 schrikreacties. Is dit normaal?
N schrikreactie is normaal Als hij er echt steeds wakker door wordt bv doordat zijn handjes te bewegen kun je overwegen om in te bakeren mbv n puckababy
ik denk ook dat wanneer hij hier veel last van heeft, dat inbakeren een optie is. Om die reden hebben wij het ook gedaan. En ook omdat ze met haar armpjes bleef maaien.
Ja heb ik al geprobeerd. Ik heb een puckababy, maar daar wordt hij nog onrustiger van omdat hij daarin ook zijn armpjes kan bewegen alleen niet boven zijn schouders. Ik heb ook een pacco, maar hier worstelt hij zo erg in dat zijn handjes helemaal rood en geschaafd waren van het schuren tegen de stof. Bovendien raakte hij door dat geworstel totaal oververhit. Ik heb dat een week lang volgehouden, maar er kwam geen verbetering in. Ik ben er toen mee gestopt en heb hem een slaapzakje gekocht met lange mouwen.