Mama is niet gek!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Emmaatje, Oct 23, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Hoi!

Om maar even weer te bevestigen dat we naar ons moederinstinct moeten blijven luisteren even het volgende verhaal!

Omdat Daan zo onrustig slaapt vanaf het begin, zijn we nu, wanhopig, op zoek naar oplossingen. Gisterochtend heb ik daarom een chiropractor gebeld, waar ik gistermiddag direct terecht kon. En, zonder dat ik ook maar iets in die richting heb gezegd, constateerde ze dat zijn sleutelbeentje links, niet goed is. Hij kan zelfs gebroken zijn geweest!

Nu roep ik al vanaf het begin dat zijn armpjes zijn zwakke plek zijn. Hij wil daar niet gemasseerd, terwijl hij verder de babymassage heerlijk vind!Shirtjes aandoen heeft ie een hekel aan...en nu wordt ik, gelukkig, daarin dus in bevestigd!Ook zitten er op zijn ruggewervel 2 knobbeltjes en ook die worden nu behandeld. het verklaard waarom Daan de hele dag/nacht steeds op zijn buik draait, hij ligt gewoon niet lekker op zijn ruggetje!We hopen dat door deze behandelingen hij rustiger wordt. Het heeft nu (toeval of niet...) in ieder geval al gezorgd voor een rustige nacht, waarin hij maar 2 x wakker is geweest ;)

Moeders, vertrouw op je instinct! :D

Liefs Emma

Daan, 25 maart 2007

2. hironobesh

hironobesh Bekend lid

Jul 14, 2006
    624
    0
    0
    Mama bij huis
    Drenthe
    Goed van je :)
    Zo zie je maar weer, luister naar jezelf ;)

3. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Emmaatje, ik ben het helemaal met je eens. Siem is ook onrustig en niet om dezelfde reden. Maar ik geloofde erin dat een osteopaat hem kon helpen, ook al zeiden HA en CB dat dat waarschijnlijk niet zo zou zijn. Dat ik teleurgesteld zou worden.

Oké, slapen overdag is nog steeds lastig, maar als meneer wakker is en 's nachts, is hij heel rustig en tevreden. Ik heb mijn gevoel gevolgd en zweer bij de osteopaat.

Ik hoop op hetzelfde succes voor jou en Daan!

4. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Gelukkig maar!Zo zie je maar...hier op het CB vonden ze het btw een heel goed idee, dat viel me erg mee. Vrijdag weer voor behandeling, dus ben benieuwd!

Fijn dat Siem nu ook rustig is `s nachts!

5. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

Jul 25, 2006
    2,529
    0
    0
  6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Gelukkig weer een bevestiging dat moederinstinkt toch goed werkt.

7. Patrieske

Patrieske Bekend lid

Feb 9, 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Precies!

Altijd goed op je gevoel af gaan!
    Laat je nooit in een hoekje praten door het cb!

Heel goed dat je ondanks het gesputter toch naar de chiropactor bent gegaan. :thumup:

8. Noukie 81

Noukie 81 Actief lid

Aug 26, 2007
    264
    0
    0
    noord brabant
    jeetje das een verhaal zeg, goed van je :thumup: en ga op je gevoel af, succes

9. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    Wauw!
    Zo snel al vooruit gang.
    Nu maar hopen dat Daan snel hele nachten doorslaapt!

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Ach Emma, wat sneu voor je kindje... kan me voorstellen dat het echt naar is om te ontdekken dat er inderdaad wat aan de hand is. Maar wel heeel erg goed dat je het hebt laten onderzoeken, jij kent je kind het best! petje af, goeie mama!

Amber

11. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    :thumup:

12. Emmaatje

Emmaatje Actief lid

Jul 12, 2006
    426
    0
    0
    Secretaresse
    Emmen
    Bedankt voor julie lieve reacties, ik ben ook erg blij dat we er nu wat aan kunnen doen (hoop ik!). Vanmorgen op het CB geweest en ook de arts daar juicht het toe dat we naar de chiropractor gaan. Niet geschoten, altijd mis!

Helaas had Daan alleen de eerste nacht een goeie nacht, de laatste nachten is hij weer veel wakker. Morgen weer een behandeling, ben benieuwd!

Liefs Emma

Share This Page