Curacao

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by stef25, May 9, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan met zn 4tjes in juni richting Curacao. Ik heb er ontzettend veel zin in maar heb nog wel een flink aantal vragen:

1) wie heeft er wel eens zo'n vlucht gemaakt met kleintjes. IK maak me er niet druk om maar wil DE ultieme afleidingsmaterialen meenemen:p

2) luiers meenemen of daar kopen? Weet iemand de prijsverschillen

3) Wij zitten in Jan Thiel, waar kun je goedkoop uiteten? En is zelf boodschappen doen heel veel duurder dan dagelijks ergens wat eten?

4) wat zijn de mooiste strandjes van het eiland? en wat mogen we echt niet missen?

5) hoe zijn de potjes voeding daar?

Alvast hartelijk dank voor het antwoorden

2. lady1978

lady1978 Lid

Jun 14, 2009
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,
    wat heerlijk! het is gewoon lekker warm nederland! je hebt daar een appie hein, en een grote supermarkt (vreugdenhil) met bijna alle nederlandse merken. het is alleen wel duurder, met name de appie.
    Ik ben er nog niet met een baby geweest, wel een paar keer zonder. Dus kan wel een paar vragen beantwoorden.

strand: casabau. Is echt prachtig. (zijn ze allemaal, maar deze sprong eruit)

uit eten: is over het algemeen gelijk of goedkoper dan boodschappen doen. Op mambobeach kun je leuk eten en ik zal nog wat namen voor je opzoeken. kan er nu even niet opkomen.

afleiding op vlucht: een klein kadootje, nieuw speelgoed is altijd leuk!

3. stef25

stef25 Bekend lid

Mar 9, 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat super deze info! Ben ik heel blij mee. Whauw gewoon de appie haha. Al vind ik het leuke van op vakantie gaan de nieuwe winkels:D

Fijn dat uiteten goedkoper is dan boodschappen dan is de keuze tussen koken of uiteten gaan heel snel gemaakt
    Dank je wel tot dusver

4. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ze hebben zelfs de da drogisterij enz enz.

luiers koop je daar wel genoeg mee voor onderweg natuurlijk

Share This Page