ik lees hier steeds onmisbaar leuke films en spelletjes op de iPad. Maar hoe doen jullie dat zonder internet? Wie helpt me even met uitleg? En welke spelletjes zijn leuk voor een 5 jarige (en 2 jarige). Lego Duplo kent hij al tot in de treuren helaas.. haha
De spelletjes van Toca Boca en Dr. Panda kunnen offline gespeeld worden. En als je Netflix hebt kun je veel van de filmpjes downloaden om offline te kijken.
Wij hebben ook netflix en inderdaad al een aantal films gedownload. Disney gaat helaas niet, maar er blijft genoeg over . Als je (of je kindje) lid is van de bibliotheek kun je ook de app van de luisterbibliotheek erop zetten en alvast wat luisterboeken downloaden thuis. Het werkt met je gewone bibliotheekgegevens. Ik zag bv pluk van de petteflet er ook opstaan. Erg leuk.
mag ik vragen hoe je dat offline kijkt want ik heb net 1 film gedownload maar als ik even wifi uitzet en ik klik netflix aan dan zegt die dat er geen verbinding gemaakt kan worden maar hoe kom ik dan bij die gedownloade films?
Die melding kan ik wegdrukken en dan in het menu bij 'mijn downloads' zie ik de gedownloade films staan.
Je kan films op je ipad zetten, maar ik weet niet hoe... mijn man doet dat wel. Wij doen ook via Netflix downloaden. En het ligt aan je geheugen van je ipad hoeveel je kwijtkan.
Wij hebben geen netflix, dus dat werkt al niet helaas. Ik ga wel de app van de bibliotheek downloaden voor luisterboeken. Goede tip! Iemand anders nog tips voor filmpjes? En apps?