Niet lekker van al die bewegingen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emmamick, 25 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmamick

Emmamick Bekend lid

24 okt 2009
    814
    0
    16
    Ik ben nu 33+3wk zwanger en de kleine beweegt zo ontzettend veel, dat ik haast geen rust meer kan hebben. Erg gezellig, maar het lijkt wel of de ruimte te krap is en ons beebje alsnog wild om zich heen trapt/slaat/schuift, met als gevolg dat ik me niet lekker voel.
    Mijn buik is, geloof ik, vrij compact en die gaat dan ook de hele tijd op en neer met de bijbehorende uitstulpingen.
    Voorheen geen probleem, maar nu lijkt de ruimte zo beperkt voor haar bewegingen dat ik er fysiek letterlijk niet lekker van wordt.

Hoe verloopt dit nu verder? Ik moet nog een aantal weekjes en kan ik me eerlijk gezegd niet voorstellen dat ons meisje nog groter en zwaarder (=nog hardere bewegingen) zal worden. Ben een beetje bang dat ik de laatste weken echt veel pijn zal hebben hierdoor. Help!
    :(

2. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    ik heb precies hetzelfde. gelukkig is hij snacht wel rustig en kan ik nog gewoon goed slapen.

Overdag is hij heel erg druk en daarbij heb ik nu ook pijn door indalingsweeen. Ik heb het gevoel dat ik niets kan doen, dan liggen.
    Zelfs een tijdje zitten strek ik al niet.

helaas kan ik je ook niet verder helpen, maar ben wel blij dat ik stiekem niet de enige ben.

3. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    hoi Emmamick,

rond jouw termijn gaat je kindje indalen.
    Grote kans dat je dan wat meer ruimte krijgt voor je gevoel in je buik.
    Ik had het rond jouw periode ook maar dat werd na week 34 minder..
    Succes!

4. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Hee meid,

Hier vandaag precies 33 weken en er ook veel last van...
    Mijn ribben zijn bond en blauw en voor de rest onder doet ook alles pijn..
    Denk echt dat t indalen nu is begonnen maar toch blijven die ribben ook veel pijn doen...
    Hihi als we de kleine niet voelen is t niet goed en als we de kleine te veel voelen ook niet haha:D
    Ik zelf probeer zo min mogelijk te doen (niet dat dat lukt)
    Mijn vader is hier in de tuin bezig met stenen uit de tuin te halen en als er dan 1 valt vlieg ik naar die steen toe om hm op te pakken... en nu... NU is mijn vader boos hij heeft mij met de laptop op een stoel gezet haha:D

Deel Deze Pagina