vrienden willen naar Samira club Tunesië..

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door marlidd, 6 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marlidd

marlidd Niet meer actief

Zijn we aan het kijken geweest naar Campina etc vragen vrienden van ons of we mee willen naar club hotel Samira Tunesië.. ik twijfel.. voor mijn gevoel word je makkelijk ziek in tunesie en ik twijfel aan het hotel. Iemand ervaring met dit hotel en Tunesië?

P.s Dit is mijn laatste topic hoor word moe van mezelf:( pfff besluiteloos..

2. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

Tsja... ziek worden kan overal! Heb je al op tripadvisor gekeken wat mensen erover zeggen? Hier kan je vaak al veel uithalen! Wel even naar het globale beeld krijgen wat de reviews geven...

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij zijn exact hier geweest.

Nadeel heel tunesie naar mijn mening;
    - bij aankomst vliegveld nemen ze je koffer over, terwijl je duidelijk nee zegt, n moet je betalen. Niet gedaan en dus een dikke discussie.
    -onveilig gevoel in het land. Wij "durfden" het resort niet af. Gaf ons echt een onveilig gevoel

Resort;
    - Prima kamer, prima schoon en prima onderhoud
    - eten was deels wel lekker en goed te eten. Deel was niet lekker (maar smaken verschillen)
    - entertainment was leuk
    - zwembad prima. Ook genoeg bedjes.
    - opdringerige meneer bij t zwembad met knetterduur fruit en nootjes. Maar na drie keer duidelijk nee gaat hij wel weg ;)
    - omdat het all in is is het echt een zuipfeest voor velen.
    - het zogenaamde "ala carte" restaurant is niks. Je mag kiezen " couscous of no couscous" gos wat heb ik me dood gelachen. Doodlachen zou je je.

Ik vond het een prima vakantie. Maar de mensen vond ik niks. Op het hotel kun je dagjes uit boeken, wij gingen met zon buggy weg en de mensen proberen je ook daar op alle punten geld uit je zak te kloppen, dat middagje kostte al 100 euro pp, maar ze doen je een sjaaltje om, kost 10 euro, ze geven je een cola, kost 3 euro, kopje thee 1 euro, maken een foto van je, printen die vast voor je uit en vragen dan 20 euro. (Alleen de cola en t sjaaltje betaald, toen was bij mij de lol eraf)
    Oh en toen we iemand op t strand met een kameel zagen, zei van ga erop ga erop. Dus ik zeg nee kost geld. Nee nee was gratis. Ja dikke lul, 50 euro vroeg die een minuut erna (nadat hij mn man erop had geduwt) ik belandde in een mega discussie met die vent, hij kon 5 euro krijgen. Nee hij wou 50. Toen heb ik hem te duidelijk gemaakt dat hij die 5 euro in zn reet kon steken of een schop kreeg. Mafklapper.
    Ook in combinatie met mensen bij t vliegveld en de mensen in het resort die je van alles aan willen smeren.
    Ga ik nooit meer naar tunesie. Never ever ever again. Ik denk zelfs heel afrika niet. Niet mijn manier van doen en laten.

Maar t hotel zelf was prima. Ook niet ziek geweest ofzo

4. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Tunesië is vragen om probleem vakantie. Ik zou dan liever thuis blijven

5. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005