Hoi allemaal... Ben vandaag 5 weken zwanger van ons eerste kindje! Vind het allemaal best spannend... ik ben op ziek naar meiden die ook in april moeten bevallen...om gezellig te kletsen Over onze zwangerschap en dingen daarom heen... Ik voel momenteel van alles...vnl steekjes in mijn onderbuik Waar ik me toch wel zorgen om maak...verder heb ik en opgeblazen Nu, samen zijn van streek en ben ontzettend moe! 11/9 krijgen we een eerste echo...spannend! Schuif gezellig aan... Liefs, Wendy
Hoi Woerdie, Gefeliciteerd met je eerste zwangerschap, ik weet hoe spanned het is als je eerste x zwanger bent. Ik ben net paar dagen achter gekomen dat ik zwanger ben van mijn tweede, uitgerekend op 22 april 2013.wij zijn met mijn partner weer in de volken, zo blij met de nieuws.onze eerste, een meisje is nu 10mnd.kan niet wachten totdat zij haar broertje of zusje kan vasthouden en lekker knuffelen. Spannend he die eerste echo's, ik ga 10 sept voor de eerste intake gesprek, echo komt pas eind sept.maar kan echt niet wachten totdat ik die kleine ukkie op de scherm kan zien:-D.`veel succes met je eerste echo `Woerdie.
Hoi Wendy en Maria, en alle andere zwangeren uitgerekend in april, Gefeliciteerd als eerste met jullie zwangerschap! Heel erg leuk en grappig dat jullie in hetzelfde schuitje zitten Ik weet sinds 8 aug. dat ik zwanger ben en ben zelf 17 april uitgerekend en krijg, net als jou Wendy, 11/9, de eerste echo in de hoop iets te kunnen zien van ons eerste kindje, ik kijk er erg naar uit en kan niet wachten. Ik vind het heel spannend, maar nog meer, heel leuk om zwanger te zijn, alle kwaaltjes maar voor lief nemend! Ik heb vooral last van mijn borsten, die zijn echt enorm gespannen en gevoelig. Waar ik ook last van heb is dat ik savonds voor het naar bed gaan een hol gevoel in mijn maag heb en mijn darmen aan het rommelen zijn.. dan moet ik echt wat eten.. Overdag kan ik wat last hebben van vage misselijkheid, soms voel ik me er echt beroerd van. vandaag in die warmte had ik er ook best last van. Daarnaast ook last van brandend maagzuur en duizeligheid, ik denk dat mijn bloeddruk aan de lage kant is. Ik heb al 3 boeken geleend bij de bieb over zwangerschap, vind het heerlijk hierin te lezen! Vandaag heb ik een notitieboek gekocht om hierin mijn zwangerschap bij te houden, ik heb er heel veel zin in om er in te schrijven. Groetjes!
Hallo, Hier gisteren een positieve test in handen gehad. Ik denk dat het rond 26 april zal zijn. Nu dus net 4 weken. Spannend en leuk! Het is de tweede, onze oudste zoon (klinkt best leuk) is nu 7 maanden. Is een makkelijk kind, dus voor ons een rede om snel voor een tweede te gaan. Maar dat het in ronde twee al raak zou zijn is een geschenk. Iedereen gefeliciteerd! En voor de gene bij wie het de eerste is, geniet er van en geen stress! Het komt pas over een hele tijd! En wachten duurt verschrikkelijk lang. Hopen dat we acht maanden gezellig mogen kletsen
Hoi allemaal! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Dit zal voor vandaag maar een kort berichtje worden...voel me best beroerd Ben vanmorgen met flinke hoofdpijn opgestaan en t wil maar niet zakken! Net toch maar een paracetamol supp genomen en op de bank gaan liggen,achter de ventilator in de hoop dat t zo wat zakt... Wat ik net voelde is wel heel bijzonder...li onder in mijn buik voelde ik 3duidelijke plopjes...wat zou dat geweest zijn? Ik heb een zwangerschapsapp op mijn telefoon geinstalleerd en volgens deze app en berekening zou ik vandaag in week6 zitten! Ik hoop dat jullie niet teveel kwaaltjes hebbenen wens jullie een mooie dag toe vandaag... liefs, Wendy
Dit topic bestaat al, deze sluit ik. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/375810-april-2013-uitgerekend-5.html