Welkom Manyana, Hier ook uit Sittard- Geleen. Beetje moe en uitgeput van de warmte en de dikke buik hihi.. Echt zwaar nu de laatste loodjes. Gelukkig is het nu weer beetje af aan t koelen door de regen. Voelt echt niet goed die benauwdheid en hitte... Probeer zo veel mogelijk verkoeling te zoeken in bad, waterijsjes, veel water drinken enzo.. En ook nog indalings pijn begint ook aardig op te komen.. Volgende week weer naar de vk dus benieuwd als ons meisje al is ingedaald...
Ow dames, mochten jullie ervan houden.. Vanavond om 20.30 op Ned 1 Babyboom en om 21.30 Generatie 2010.. Vond dat altijd leuk om te zien toen ik zwanger was, dus misschien ook iets voor jullie? Fijne avond!
Oh wat jammer.. Maar je kunt wel terug kijken via internet of ziggo gemist.. Ik vind dat soort programma's ook heerlijk om te zien!
Vlinder heel veel succes en plezier morgen! Bij welke vk-praktijk zit je? Laat je weten hoe het is geweest? En geen zorgen voor de inwendige echo, doet geen pijn en je vergeet het meteen als je het inimienie beebje ziet op het scherm!
La Vie is super! Mijn schoonzusje heeft daar ook gezeten, ben ook een keer meegeweest op controle.. Zijn 2 hele lieve meiden! Succes!
Vandaag eerste echo gehad!! Het was nog niet goed te zien, ik had ook mn blaas niet helemaal vol hihi. Maar wat bleek ze hadden geen apparatuur voor inwendig, dus de vk schatte het nu op 6.5 week. Maar zelf weet ik dat het 7 weken is. Over 2 weekjes terug in eijgelshoven habben ze voor in en uitwendig apparatuur! Maar het belangrijkste we hebben het hartje zien kloppen!!! Oh dat was zo mooi! Had beetje tranen in mn ogen hihi..... Mn man vond het ook geweldig!!