komend weekend ga ik een weekendje alleen weg. Zaterdag wordt iig slecht weer, dus ik denk dat ik dan in de ochtend lekker ga shoppen. Als ik het goed heb begrepen van internet zit in het centrum van Emmen een overdekt winkelcentrum. Is dat een beetje leuk shoppen? En waar kan ik nou het beste gaan parkeren? Ik ben echt totaal niet bekend in Emmen, dus hoor graag wat het handigste is
Onder het winkelcentrum kun je parkeren. Dan word je helemaal niet nat. En leuk? Tjah het is een centrum met winkels de standaard winkels zitten erin. Niet heel groot maar wel leuk .
Het is idd een redelijk centrum maar niet heel spannend. Maar ach in je eentje toch Wel vermaak van een uur of 2. Als het droog is zitten er ook nog heel wat winkels buiten het overdekte centum. Parkeren kan idd er onder. Wil je gratis parkeren dan kan dat bij het Hampshire hotel maar is een eindje lopen. Mocht je nog ff een wandeling willen maken door een ‘stadsparkje’ kan je naar het Rensenpark (de oude dierentuin). Lekker kopje koffie hebben ze bij brownies en Downies vind ik altijd. Weet niet wanneer je gaat maar op vrijdagochtend is er markt in Emmen. Op zaterdagochtend in Klazienaveen maar dat is meer een brood/kaas/worst markt. Centrum daar is ook wel leuk voor eventjes, wel gratis parkeren. Daar is iets drinken bij de Hyuiskamer erg lekker (vooral de mon chou taart). Heerlijk een weekend alleen weg!
Dank je wel voor al je tips! Ik was inderdaad ook niet van plan om een hele dag te shoppen. Alleen even ‘s ochtends als het weer toch niet mee zit. En bij wat beter weer ga ik liever niet overdekt winkelen. Dat stadsparkje klinkt ook wel leuk! Ik heb weer genoeg ideeën erbij in ieder geval!