Iemand verstand van airbnb reserveringen? Ik heb nog nooit via airbnb gereserveerd, vanavond was de eerste keer, ik kon direct reserveren en betalen ( en ja wel gekeken naar de verhuurder en betrouwbaarheid) maar nu zie ik de reservering niet staan tussen 'mijn reizen '. Ik heb wel een bevestiging/ factuur ontvangen. Heb ook maar een bericht naar de verhuurder gestuurd met de vraag of alles in orde is. Kan ik ervan uitgaan dat het in orde is? Iemand ervaring met airbnb? Haha ben lichtelijk in paniek, ik heb alles graag duidelijk en goed geregeld. Zeker als er betaald is... Mja kan er ook weinig aan veranderen op dit moment. Zal toch tot morgen moeten afwachten op een antwoord vrees ik
Volgens mij gaat het goed hoor, ik heb al erg vaak via Airbnb geboekt en het is altijd goed gegaan. Volgens mij moet de eigenaar van jouw uitgekozen Airbnb nog accepteren dat jij hebt geboekt en komt het er dan tussen staan.
Idd de eigenaar van de airbnb moet bevestigen dat je ook echt terecht kunt. Zoals @MrsBucket schrijft. Ik was bij de eerste keer boeken ook aan het twijfelen of het allemaal wel goed ging!
Het was inderdaad niet goed gegaan, kreeg nog een restitutie mail en vandaag is het geld terug gestort. Heb contact gehad met de verhuurder (is een camping) en ik moet het ff opnieuw proberen. Ik vind het best een onhandige site trouwens haha. Foto's van id + jezelf uploaden uploaden etc, heel omslachtig. Maar ja, ga het gewoon nog een keer proberen
Gelukkig! Wij zitten op dit moment ook in een vakantiehuisje via Airbnb en het was hier weer superfijn geregeld. Ik heb echt nog nooit een slechte ervaring gehad. Alvast veel plezier.
Heeft iemand wel eens een appartement geboekt bij een verhuurder die niet geverifieerd is? Er staan wel veel goede recenties bij haar als verhuurder en ze is verhuurder sinds 2011 maar toch. Ik heb nog nooit eerder via Airbnb geboekt.
Ik ben ook nog niet zo thuis in die site en hoe het allemaal werkt. Kun je geen contact opnemen met de verhuurder dan?