Omgeving München met tieners

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mvEenC, 14 mei 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvEenC

    mvEenC Lid

    24 nov 2013
    65
    10
    8
    Dit jaar zijn we wat laat met het zoeken naar een camping. Nu gaat alleen onze tienerzoon van 13 nog mee, en daarom zoek ik een camping in een omgeving waar voor hem wat te doen is. Dan denk ik aan klimmen, trampolinepark, freerunnen, zipplinen, karten of rodelen, dat soort activiteiten.
    Wie weet daar een leuke omgeving voor in Zuid Duitsland of Oostenrijk? Of, nog liever, een leuke camping? We zoeken niet echt een reuze camping, zo heel massaal hoeft niet per se, maar het liefst wel met ten minste een klein winkeltje, simpel restaurant en fijn sanitair. En dan dus een goede uitvalsbasis om leuke dingen te doen. Tips zijn zeer welkom, ik hoor het graag. Alvast bedankt.
     
  2. Jessi79

    Jessi79 Fanatiek lid

    4 jan 2012
    4.637
    2.520
    113
    In Oostenrijk zou ik dan naar camping Woferlgut of Aufenfeld kijken. Maar voor komende zomervakantie zullen die al wel vol zitten, voor Oostenrijkse campings ben je heel laat.

    München is één van de speelsteden van het EK Voetbal. Ik weet niet wanneer je op vakantie wil, maar voor de eerste helft juli is het lastig om daar een accommodatie te vinden.
     
  3. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.434
    17.394
    113
    Vrouw
    Wij zijn een aantal jaren terug naar camping Via Claudia geweest. De omgeving is echt heel mooi daar en er zijn veel mogelijkheden qua uitstapjes o.a. naar München. Je bent wel vaak lang onderweg vanwege het landschap, maar ook in de buurt zijn er wel dingen te vinden om te doen.
     
  4. mvEenC

    mvEenC Lid

    24 nov 2013
    65
    10
    8
    Bedankt tot zover.
    Wij hebben als laatst vakantie en gaan de laatste drie weken, dat is vanaf 12 augustus. De drukte rondom het EK is voor ons gelukkig niet van toepassing.
    Ik ga deze campings eens bekijken.
    Wat sprak jullie hierbij het meest aan? De omgeving? En dan de camping? Sanitair? Of activiteiten of de ligging naar de activiteiten in de buurt?
     

Deel Deze Pagina