Hoi Oh spannend Bianca hoop het zo voor je ! Hier ook weer op het wachtbankje en volop aan de klus hahahaha gister de pregnyl gezet voor de eisprong dus nu afwachten en over 2 weken hopelijk een positieve test
oh jawel. KAn het wel goed loslaten, maar dacht dit keer ech... naja.. we zullen zien.. gaan gewoon door...
@bjanc ohhh wat kut zeg (sorry voor mn woordgebruik!!!) Ik dacht echt dat het dit keer raak was bij je Ik ga extra voor jou (en de rest) duimen! Liefs!
Hier weinig nieuws... Net gebeld en mag donderdag voor een echo gaan... Maar heb geen idee waar ik zit in mijn cyclus... Ovulatietest is nog steeds negatief...
Hoop idd dat er deze keer wel iets zit en anders dat ze me dan maar snel vol stoppen met hormonen want hier word ik gek van... De tijd gaat maar voorbij en nog geen stap verder...
Net de uitslag gekregen van het uitstrijkje.. Kreeg meteen ook de andere uitslagen... Bloed was goed maar zaad niet... Wel genoeg zaadcelletjes maar te weinig activiteit... Moet wel gewoon donderdag gaan maar er wel rekening mee houden dat we nu weer 10 weken moeten gaan wachten... Want ze gaan mij geen medicijnen geven als het niet alleen aan mij ligt... Ze willen dan eerst afwachten wat de uitslag over 1o weken is... K*tzooi.. 10 weken is echt lang... Vooral als je maak 1x in de 45 dagen een eitje krijgt... Heb wel nu wel een eitje wat testen zijn opeens positief...