Ze hebben ons dus naar huis gestuurd. We mogen pas eind maart weer terug komen omdat een deel van de borstvoedingsperiode van de maanden die je aan het proberen bent eraf wordt getroken . Ja wij zijn voor Ylva ook in het ziekenhuis van Maastricht geweest. Wij hebben het zelf 5 jaar geprobeerd voordat we pas naar het ziekenhuis gingen. Toen hebben wij ontzetten veel geluk gehad tijdens het monitoren van de cyclus ben ik zwanger geworden. Bij ons is het dus ook zo dat mijn vriend minder zaad heeft als normaal is maar wel goed levend. Na maar weer zelf proberen en als ik in maart ongi ben geworden kan ik bellen en gaan ze de volgende cyclus weer monitoren.
omdat een man er 2 maanden over doet voordat een nieuwe postie zaad is aan gemaakt... Dat wat er nu uit komt is dus 2 maanden geleden aangemaakt... Vandaar dat het zo lang duurt... Oh balen dat jullie nu zo lang moeten wachten... Lijkt wel of ze het erg druk hebben daar en dat ze iedereen maar wat laten wachten...
heyy ik heb het forum weer gevonden hoor! Dankjewel suusjelove dat je aan me dacht! Wij proberen al een jaar zwanger te raken en in juni/juli dit jaar bleek ik verminderd vruchtbaar. Wat inhoud dat ik mbv hormoonpillen een eisprong moet opwekken. De dosis is inmiddels 2x verhoogd en voor het eerst heb ik afgelopen maand een eisprong gehad en is mijn NOD 3 januari (= niet met zekerheid te zeggen). Wie schrijven hier allemaal mee??
Hihi graag gedaan.. Op dit moment zijn er niet zo heel veel schrijvers meer over... Dus jij loopt ook al bij het AZM.. Bijna iedereen hier..
Ja ik wordt al een klein half jaar nauwlettend in de gaten gehouden met fm's en allerlei onderzoeken. In juli hebben ze PCOS geconstateerd. Waarom komen jullie bij het azm? Voor jullie ook allemaal een gelukkig 2012 met hopelijk veel roze!!!
Ohh suusjelove ik zie in je onderschrift ook PCOS. Wat een rot nieuws hè?? Ga je nu starten met clomid?? Het komt helemaal goed hoor die hormonen kunnen voor wonderen zorgen!!
Suusje dank je wel voor je lieve pbtje!! PCOS dat is sh*t nieuws zeg meid bah. Mag je nu binnenkort met clomid beginnen? Dikke knuffel hoor meid! Ann jij ook een hele dikke knuffel de MMM is maar niks Hoe is het met de rest van de meiden hier? Sorry meiden dat ik een tijd niet meer ben geweest. Er is zoveel weer gebeurd. Icsi gehad, maar 4 eicellen, tp van een top blasto maar niet zwanger, geen cryo's. Hier thuis loopt het ff allemaal niet zoals het zou moeten. Heel veel stress. Donderdag is ons wondertje 1 jaar geworden, vond het eerlijk gezegd al heel erg emotioneel Vorig jaar ( behalve zijn geboorte natuurlijk) was de hele ziekenhuis story van bij zijn geboorte helemaal niet leuk. Kwamen er ook nog 10 mensen die zeiden dat ze zouden komen, niet opdagen Daar was ik heel erg verdrietig over Als ik terugdenk aan vorig jaar, ik was zo blij met ons wondertje maar de situatie toen was gewoon sh*t met de couveuse afdeling enz
Ik moet helaas nog tot februari afwachten tot dat de 2de uitslag van het zaad... En dan gaan we pas een stappen plan maken... Laten we hopen dat 2012 voor ons allemaal een super jaar gaat worden..!!!! Happy new year...
Ik ben het nieuwejaar al goed begonnen... Vandaag is mijn ongi weer eraan gekomen... Maar ja was ook wel te verwachten...
heey lieve meiden, hier eeven niet meer geweest.. Heb 2de kerstdag mijn ei gehad, althans, ik had veel vruchtbaarslijm.. hopelijk mogen wij ook wat gaan verwachten.. Voor iedereen in ieder geval een vruchtbaar, gezond en gelukkif 2012.. dat er maar veel kindjes mogen komen.. Ik ga nu het topic ff terug lezen.. heb bewust even afstand genomen afgelopen weken.. zucht... kuskus!
ik zie heel wat verhalen, en helaas geen positieve verhalen.. alleen iemand die zegt in ronde een een streepje te zien en daarna niet meer post? naja.. Meiden.. nogmaals.. ik hoop dat wij snel op roze mogen en dat jullie ondanks alle tegenslagen toch zsnel een gezond wondertje mogen ontvange... jeetje.. KNUFFEL!
Enne Bjanc hoe beviel het afstand nemen..?! Heb ik al vaker geprobeerd maar word er niet gelukkiger van...
Ik heb vanmorgen positief getest!! Ik kan het alleen echt niet geloven. Ik ben echt super blij en onzeker tegelijk!!