Wat leuk, Zuid-Limburgers ook vertegenwoordigd Ik kom oorspronkelijk uit Maastricht maar woon nu in Roermond.
Hallo dames! ik ben even tussenuit geweest, en wou nog es even komen kijken. Ik schrik wel van 't bericht van Bjanc, is alles goed meid?? xx
hoi, het lijkt me leuk om bij jullie clubje mee te schrijven. ik woon in roermond sinds 8 maanden. zijn hier verder niet echt veel limburgers haha. mijn vriend en ik zijn nu sinds november bezig in het zh bij de gyn om zwanger te worden van ons 1ste kindje. heb eerst provera gehad omdat ik zelf niet ongi werd. en ben daarna begonnen met clomid. en moet nu weer 2 weken wachten tot ik of ongi word of ik weer naar de gyn moet omdat ik juist niet ongi word.. groetjes nance
Hoe bevalt je de behandeling in het ZH? Ik ben er bevallen, vind het een fijne sfeer daar Het is niet zo'n groot ZH. Dr. Mulder heeft onze bevalling geleid, ben je toevallig bij hem? Ik woon er ook nog niet zo lang, krap jaartje. We wisten alleen niet waar in Roermond terechtkwamen omdat we de buurten niet kenden, zitten nu dus niet erg relaxt hihi. We zijn op zoek naar een andere woning. Ben je oorspronkelijk uit een andere stad in Limburg of totaal andere prov.? Wat leuk om andere (jonge) mensen te zien die ook zwanger zijn (geweest) of zwanger willen worden. Ik ben even oud.
Welkom nieuwe meiden! Ik ben vandaag helaas weer ongesteld geworden. Had er al een slecht gevoel bij, maar ja. Nieuwe ronde nieuwe kansen.
Dat wachten vind ik zo irritant... Maar jouw cyclus word steeds korter he... Ik zit al op dag 18 en nog geen ei....
Die cyclus van mij is ook gewoon nog geen pijl op te trekken. Volgende keer kan ie net zo goed weer 29 of zo zijn. Ach ja.
@ suusjelove: ik ben al 3 jaar geleden gestopt met de pil, maar werd bijna niet meer ongi. het eerste jaar zelfs helemaal niet. de laatste tijd werd ik het wel, maar heel onregelmatig.. dus zijn meteen doorverwezen naar de gyn toen we echt aan een kleine wilde werken. @ beebje082011: ik heb dr mulder alleen 1 keer aan de telefoon gehad, hij belde de uitslag van mijn bloed door. verder heb ik meestal dr wingen. in welke buurt wonen jullie dan? wij wonen ook niet in echt zo'n fantastische buurt. wonen op de donderberg, majah we wilde graag snel samenwonen en dit flatje kregen we als eerste aangeboden. maar willen binnenkort ook gaan kijken om een huisje te kopen. maar ik kom oorspronkelijk niet uit limburg. ik kom uit brabant, someren. ligt tussen weert en eindhoven in zeg maar. is wel leuk dat er ook iemand van mijn eigen leeftijd is. @ GFH: he meid, k*t dat je ongi bent geworden.. hopen dat het de volgende keer wel lukt. @ bjance: gefeliciteerd!! super goed nieuws!! geniet ervan, maar dat komt wel goed toch.
Ow die ken ik zelf niet. Donderberg is idd niet erg relax lijkt me als ik het zo hoor haha! Wij wonen daar bij het ziekenhuis in de buurt... Wel centraal bij het centrum en voor the time being vind ik het ook niet zo'n probleem, maar we willen naar een dorpje ofzo in de omgeving. @Bjanc: Zo'n cyste is dat schadelijk of een probleem? Bij mij hadden ze er een ontdekt tijdens het hechten na de bevalling, die hebben ze verwijderd... maar in de BM zelf kan dat geen kwaad op zich?
Hoi dames Hier nu eindelijk goed nieuws ! Had 1 eitje van 15 mm en 1tje van 11 maandag weer een echo maar twijfel er een beetje over had een andere gyn gehad en vindt hey erg. lang tot maandag twijfel nu of ik niet morgen al de pregnyl moet zetten ! Wat denken jullie ??? Iemand hier ervaring mee ??
@Bjanc die cyste verdwijnt meestal als je zwanger word... Tenminste dat heb ik al vaker gehoord hier op ZP @Sandra dat is wel erg fijn nieuws... Maar helaas geen ervaring met dit.. Misschien even een berichte plaatsen in het onderdeel vruchtbaarheidsbehandeling...
hoi meiden, ik wou even laten weten dat ik denk dat ik weg ga bij zp. ben er zo veelste veel mee bezig.. word er af en toe echt depri van. en ( dit is niet lullig bedoeld.. ben namelijk heel erg blij voor jullie hoor! en is jullie ook heel erg gegund!!) ik kan nu niet de blije berichtjes van jullie lezen.. kan ik nu even niet aan. zoals ik al zeg.. is niet lullig bedoeld want gun het jullie van harte!! maar word er op dit moment gewoon best depri van.. misschien dat ik over een tijdje weer terug kom.. wie weet.. maar kan het nu gewoon even niet.. hoop dat jullie dat begrijpen en het niet als lullig opvatten.. wens jullie allemaal het beste toe!!!