Bjanc wat super..jullie hebben het hartje gehoord!! ik heb sinds vanmiddag hele erge steken in mijn linkerzij en onderbuik. Volgens mij heb ik dus deze x weer mijn ei aan de verkeerde kant pfffffff.....
Hallo Ladies, Nou hier hebben we gisteren het potje weer ingeleverd... Moet ik weer 2 weken wachten op de uitslag... Vind ik niet normaal... Ga gewoon vrijdag/maandag al bellen...
Spannend Suus! 2 weken wachten?! Tegen ons zeiden ze op woensdag inleveren en dan bellen voor een afspraak de week erna op donderdag (geloof ik). In ieder geval dus een week erna ongeveer.
Word gek van dat wachten steeds.. Maar ja daar weet jij alles van... Ik heb al zo weinig kans door mijn lange cyclussen...
Jij moet helaas ook nog wel ff... Ik moet wel zeggen dat nu achteraf blijkt dat de tijd toch wel snel voorbij gaat.....
Hoi dames hier goed nieuws had dinsdag een positieve test woensdag hcg laten prikken 34 wel wat laag maandag nogmaals prikken dus blijft nog even spannendc!!!
@Wendy ja dat vond ik in het begin ook.. @Sandra zo dat is goed nieuws... Hopelijk is het maandag al een stuk hoger...
eindelijk eens goed nieuws hier! gefeliciteerd sandra! Hopelijk snel hoger hcg gehalte! Suus, zou jullie graag helpen! Hoop in ieder geval dat de zaadtest beter blijkt! Duim nog steeds voor jullie meiden!!
Hoi, Ik ben Jamie en kom uit de omg Roermond. Wat leuk allemaal Limburgse dames lijkt me gezellig! Ik ben vorig jaar begin sep gestopt met de pil en ben vandaag 6 dagen over tijd en 4 negatieve testen later. Hopen dat het deze keer toch gelukt is. XxX Jamie