welkom jamie! Spannend dat je 4 dagen over tijd bent!je bent nu dus5 maanden van de pil? Waar kom je vandaan? omgeving remunj, ich auch!
Van remunj zelf doe auch? Ben vandaag zelfs al 7 dagen overtijd en nog steeds negatieve testen, Word er helemaal gek van die onzekerheid! En bij jullie hoe verloopt dat allemaal? XxX Jamie
nee, leudal jamie! Hoe lang ben je al gestopt met de pil zei je? Raar dat je zo lang over tijd bent! hopelijk snel posi test!
Ik ben vorig jaar eind april begin september gestopt. Vandaag weer getest maar nog steeds negatief als ik maandag nog niet ongesteld ben maar even de ha bellen, ik weet het anders ook niet meer. Hoe lang ben jij bezig geweest voor deze zwangerschap ? Xxx Jamie
eind april begin september? Hoe loopt jou maand telling? hihi... naja uitgaan van september ben je nu 4/5 maanden gestopt.. toen veranderde mijn cyclus ook.. netalsof ik toen pas klaar was met ontpillen.. van 25 naar 31 dagen.. hoop dat jij alsnog gewoon zwanger bent! LAat ons weten!!
Haha ik zie het ja moet natuurlijk eind augustus zijn haha, ik denk dat ik er met mijn hoofd niet helemaal bij was. Ik hoop dat het gewoon raak is deze keer. Ben er een beetje vanuit gegaan dat het snel zou gaan omdat ik van mijn eerste ook heel snel zwanger was. Maar 1 keer ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Na 8 weken ging het mis maar een maand daarna was ik zwanger van mijn zoontje. Een tijdje na de bevalling is bij mij het syndroom van asherman vastgesteld dus dat maakt het nu extra spannend! Is dit voor jou de eerste?
Oh ik had een vraagje over het forum, hoe kan het instellen dat ik iets van een melding krijg wanneer iemand hier een berichtje plaatst? Of gaat dat niet? Dit is voor mij namelijk de eerste keer op een forum, is dus helemaal nieuw voor mij
jajawel, kun je instellen, boven aan dit topic, onder het aantal pagina's dat je voor en achteruit kan klikken staat een knop "onderwerp Tools", klik daarop en dan abonneren opn onderwerp klikken! Succes! Wat is het syndroom van asherman? Voor ons is het het eerste kindje.. wij hebben er 8 maanden over gedaan.. Het gros van de meiden hier, zijn ook al een tidjje bezig of zitten in de MMM...
Goedemorgen Dames, Hier weinig nieuws... Zit netjes te wachten op mijn ei maar dat duurt helaas tot begin maart ergens... Grrr....
Oh Wendy balen... Hopelijk komt onze tijd snel... Hoef jij tussendoor ook niet meer terug naar ziekenhuis..?!
Wat vervelend voor je zeg hoop dat je snel meer geluk hebt! Het syndroom van asherman is als je baarmoeder zo verkleeft dat de voorkant en achterkant vastzitten aan elkaar, ik kreeg geen ongi meer geen ei niks meer. En dat alleen door een te ruwe curettage. Ik heb verschillende hormonen geslikt en daarna zijn de verklevingen operatief verwijderd daarna nog een paar kleine operaties gehad omdat er een paar kleine verklevingen kwamen. Het laatste jaar gelukkig geen last meer gehad. Ik heb sinds vandaag wel een beetje heel lichtroze afscheiding gehad ik weet niet of dit een teken is dat mijn ongi er aan komt. Ik hoop het niet!
Daar ben ik stiekem wel op aan het hopen! Morgenvroeg even de ha bellen voor een bloedtest dan ben ik 10 dagen overtijd. Mijn testen geven namelijk nog steeds negatief aan, om gek van te worden die onduidelijkheid! Ja was gelukt, bedankt nog! 😃 Gaat heel wat makkelijker als dat zoeken steeds ☺