pff ja is ook allemaal veel en dan dat wachten steeds maar... hoop voor je dat je hierna snel een positieve test hebt... Dat ze dit dan ook in die 2 maanden wachttijd hadden gedaan...
Hoi hoi, Jeuj de wonderen zijn de wereld nog niet uit...ik heb vandaag positief getest...maar 4 maanden na de operatie en met nog maar 1 eileider! Het kan dus gelukkig toch nog Volgende week donderdag mag ik dan ook weer naar het AZM voor een echo om te kijken of ons beebje deze keer wél op de juiste plek zit!! Ik hoop het zo en ik hoop ook dat jullie allemaal heel snel een knaltest in handen hebben!!! dikke knuf
jeetje wat een mooi nieuws! Hopelijk zit het vruchtje idd op de goede plek! en mag hij lekker blijven plakken! Geniet ervqan!
hey ben maandag weer naar het zh geweest en had in een keer een ei van 20,9mm!!! hadden we allebei niet verwacht. dus de gyn meteen een ovulatietest gedaan en die was hardstikke positief! dus ik meteen mijn ventje bellen, want die zit de hele week in rotterdam ivm een cursus, maar kon die avond niet meer komen. maar.. hij is gister wel gekomen! dus hebben gister geklust, en nu maar afwachten of het gepakt heeft.. spannend..
Hallo allemaal, Ik woon ook vlakbij Maastricht, dus ik dacht, laat ik me hier ook eens melden Ik ben nog niet zo lang actief op het forum. Ik ben vorige week gestopt met de pil, maar we moeten nog 2,5 maand wachten voordat we 'mogen', omdat ik medicijnen heb gebruikt die eerst uit mijn lichaam moeten zijn. Ben nu dus aan het aftellen tot juni! Groetjes, Gigi
Er was nog niet veel te zien, wel verdikt baarmoederslijmvlies en vocht in de baarmoeder (daar gaat dan het vruchtje zitten) en gelukkig niks buiten de baarmoeder te zien. De gyn was vrij positief, ik wel beetje teleurgesteld, had meer verwacht. Mag wel nu elke week terug voor een echo, wordt extra goed in de gaten gehouden. Denk dat ik maar moet gaan proberen er toch een beetje van te genieten!!!
@Niesje oh wat fijn dat alles op zn plek zit... Gigi welkom... Hier ook eindelijk een beetje goed nieuws... We hebben net de brief gekregen voor de IVf gesprekken.. We hebben op 19 april 2 gesprekken en de voorlichting... Dus eindelijk zit er weer een beetje vaart in...