Hmm ik weet niet hoe lang een innestelingsbloeding duurt. Hoop voor je dat het niet je ongi is want dat is erg vroeg...
Ik ook!! Zie dat sommige wel al zijn begonnen of binnenkort beginnen met behandelingen, hoop dat het héél snel raak mag zijn *duim* *duim* *duim*
Hey hier is het spannend.. Kan zaterdag testen.. O ja en mijn zus is nu ook zwanger! Dus word aan het einde van het jaar weer tante!
Oeh wat spannend inderdaad!! en ook gefeliciteerd met je zus! Maareh, voel je al iets?!? ik wist eigenlijk al 4/5 dagen voor de posi-test dat ik zwanger was!!
Nou ben wel dehele tijd misselijk,zie er super wit uit, ben licht in mijn hoofd. Maar heb gisteren al een test gedaan, maardie was spierwit.. Maar was ook 2 dagen voor nod.. dus ik weet het niet. Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, maar wie weet. Heb ook nog niet het gevoel dat ik ongi moet worden.. En heb nog bijna geen puistjes, normaal wel. Dus ik wacht gewoon af tot zaterdag.
Hier niks nieuws... @Nance Oh spannend zeg... Ik duim voor je... En proficiat met je zus... @GFH hoe is het met jou dan..?! @de zwangere hoe gaat het met jullie..?!
Ik vind het nog steeds erg spannend en durf me nog steeds niet echt zwanger te voelen na alle ellende v/h afgelopen jaar al wordt het nu na zoveel goeie echo's wel steeds echter, ook omdat mijn buik al aardig begint te groeien!! Suus, jij gaat eind van de maand beginnen met spuiten lees ik in je onderschrift. Blijft natuurlijk jammer dat het niet via de "normale" manier mocht lukken bij jullie, maar lijkt me wel fijn om een stap naar voren te kunnen zetten want jullie zijn ook al lang bezig hè..ik duim ook voor jou dat het snel raak mag zijn!
Kan me idd heel goed voorstellen dat je onzekerheid blijft voelen... Maar het komt helemaal goed met deze mooie plakbeeb..!! Ja dat was wel ff balen vooral omdat ik al vanaf half maart aan de pil zit... Maar ja we moeten er wat voor over hebben...
Thnxx..i hope so!! Mij is toen na mijn eerste behandeling geadviseerd om een maandje of 2 weer aan de pil te gaan, als je dan stopt ben je blijkbaar bijzonder vruchtbaar. Heb het toen niet gedaan, vond 't maar niks..
Willen jullie op mijn (ex)buikje stemmen bij buik van de maand??? Alvast thx Link: Zwangerschapspagina - Buik van de Maand (dag voor de bevalling)