Ik gebruik ovulatietesten... en deze gebruik ik iedere dag in mijn vruchtbare periode... Als ik jou was zou ik er nog niet aan beginnen.. Brengt vaak ook wat onzekerheid met zich mee... En als je een onduidelijke cyclus hebt dan moet je er veel gebruiken... Is mijn mening dan... Want nog een ronde af en kijk wat je cyclus doet...
@suusje dank je wel voor je tip! Ik ga er dan nog even mee wachten. Misschien is temperaturen iets beter om wat inzicht in mn cyclus te krijgen Deze maand gaan we gewoon zo aan de slag, als ik weer ongi ben ga ik denk ik gelijk beginnen met tempen.
De meeste raden alles af in het begin omdat je er van moet genieten om proberen zwanger te worden... Ik vind temperaturen erg fijn... en mij geeft het idd veel inzicht... Maar het is wel iets wat je consequent moet doen...
@kiewie, Super! Nu kunnen jullie er dan echt voor gaan Hier ook pas in de 1e ronde maar nog altijd geen menstruatie te bekennen... net een test gehaald, morgenvroeg testen! Wij gebruiken ook nog geen ovaluatietesten en ik temperatuur ook niet. Hier zou ik pas na een paar rondes proberen beginnen met die dingen mocht het dan nog niet lukken. Hier waren de kruidvat testen 2v5 ook al op. Nu heb ik ze bij de trekpleister gehaald, die schijnen het zelfde te zijn toch? Hier nog altijd misselijk en voel vanalles, ben zo benieuwd morgenvroeg!!!!
Goeiemorgen, jeetje wat een ochtend! Ik werd om 5 uur wakker en met de gedachten dat we een testje gingen doen kon ik niet meer slapen. Dus toen maar de test gepakt en..... ik ben zwanger!!!!! Ik durfde het hier al bijna niet neer te zetten omdat dit voor ons al zo mega snel is. Ik kan het dan ook echt nog niet beseffen want ik was er echt van uit gegaan dat het zeker een half jaar zou duren, wat een wonder! Nu hoop ik dat jullie heel erg snel zullen volgen!
Oh meid super toch... Wat heerlijk voor jullie dat het zo snel gegaan is en dat je al die ellende bespaart blijft... Geniet er lekker van... En hopelijk zijn we hier allemaal snel zwanger en kunnen we een topic maken in het zwanger zijn gedeelte...
@juli ohhhhhhhhh wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahh ben zo blij voor je! Ik hoop echt dat het aanstekelijk werkt en dat we allemaal een positieve test hebben! Als ik mn vorige duur van de cyclus aan houdt is 23 dec mijn NOD.. blegh.. is nog een hele maand wachten man! Maar wat zou het geweldig zijn als ik dan zwanger zou blijken Een leuk kerst cadeautje!
Dankjewel Jaa we zijn er ook echt super blij mee maar we kunnen het nog niet geloven. Het is zo onwerkelijk! Ik kan nu al niet wachten op de 1e echo, dan wordt het al wat 'echter'. Ik hoop inderdaad dat we snel allemaal zwanger zijn
gefeliciteerd! Dat is inderdaad snel!! Wij zijn net terug van marokko.. zal dadelijk ens een ovu testje doen,... volgens banner meest vruchtbaar.. gevoel zegt anders.. we zullen zien..
Leuke vakantie gehad..?! Mijn ovutesten zijn weer eens helemaal blanco... Hoop op een laat ei maar ben bang dat er weer geen ei is...
@ Suus: Topic gevonden! Hoi meiden. Ik kom uit Meerssen. Gisteren verwijzing voor het ziekenhuis gekregen omdat het zwanger worden nog niet zo wil lukken.
Ik zie dat jij morgen kunt testen..?! Hier is mijn temp omhoog geschoten...!!!! Was zelfs bang dat het mijn ei was geweest... Maar denk het niet want hij is wel erg hoog... Heb gisteren even een gesprekje gehad met vriendlief en we gaan het waarschijnlijk deze maand gewoon rustig aan doen... Hij heeft het mega druk op zn werk en echt geen puf meer om 's avonds veel te klussen... Ik daar in tegen met zo veel met mijn ei bezig dat ik er gestoord van word en door zijn drukte kom ik mijn energie weer niet kwijt.... Dus ik ben maar echt gaan klussen... Gisteren zelf maar de achterwand in mijn keuken gemaakt... Moet toch wat he...
Ja, maar mijn temp is gisteren al enorm gedaald en vanochtend nog verder. En had gisteren al 'stiekem' een test gedaan en die was negatief. Vandaar dat ik aan de ha direct een doorverwijzing gevraagd heb. Kan de afspraak in het ziekenhuis altijd nog afzeggen dacht ik zo.
hier nog iemand uit limburg zit ook vol verwachting te wachten alleen kan ik pas over 8 dagen testen.. heb wel heel erg gevoelige borsten nu en mijn tepels voele aan alsof ze ijskoud zijn kent iemand dit toevallig ben beniwud want begint langzaam toch wel een beetje de hoop te verliezen groetjes
Ik haat wachten maar helaas daait alles om wachten... Wachten tot de ongi over is, wachten op je ei, wachten op je NOD. En als het dan raak is... wachten op de eerste echo, wachten op de 20 weken echo etc.....