Dat om de dag seks trouwens ... pffff ... op een gegeven moment vind ik het wel too much worden hoor. Spontaniteit is er op een gegeven moment ook wel vanaf en het heeft tot nu toe ook niet gewerkt. Mn vriend hoor je niet klagen trouwens. Die heeft de tijd van zn leven sinds ik gestopt ben met de pil, haha.
Dan moet je het ook echt niet doen... Als je het gewoon om de dag de gehele cyclus doet dan is het goed...
Hier ook hoor... Komt ook omdat ik er te veel op let wanneer ik mijn ei heb en het dan vaak verplichte nummertjes worden....
ja en dat is nou net wat ik niet wil...echt van die verplichte nummertjes ik zeg net dat we altijd om de dag sex hebben als we een dag geen zin hebben gebeurt het niet namelijk zo simpel is het hahaha moet wel zeggen de pijn in mijn borsten neemt met de minuut toe echt super irritant.. kan nog nergens meer tegenaan leunen ik hoop maar dat het voor een goed doel is groetjes
ja ik weet het hahaha die houd me al 10 rondes voor de gek zou wel leuk zijn als het eens voor de echt was maja moet zeggen je word wel met de maand geduldiger he haha groetjes
jawel want ik prent me zelf al in mijn kop dat het toch wel weer niet zo zal zijn dus dan valt het alleen maar mee als het wel zo is
Ik word er ook niet geduldiger op... Haha ik ga ook er altijd van uit dat de test wit blijft... Hier vergeten te tempen... Jippie!!! Nu baal ik weer... Maar heb mijn mannetje beloofd dat ik het even allemaal los laat en alleen nog maar die thermometer in mijn reet stop als ik er echt zin in heb..
Hallo meiden, mag ik me ook bij jullie melden ?!? ik woon in Voerendaal en ik werk dichtbij Maastricht-Airport, dat telt toch wel hè ik heb nog niet alles terug gelezen, dat ga ik gelijk doen! groetjes Niesje
Hihi tuurlijk mag dat... Ik kom oorspronkelijk uit simpelveld.. Ben verhuisd naar Maastricht vandaar dat ik er omgeving maastricht van maakte...
Hihi, ik kom eigenlijk uit Vaals..ben via via in Voerendaal terecht gekomen, maar blijf een echte Heuvellander Alle meiden die zwanger zijn...van ♥ gefeliciteerd!! En de meiden bij wie het ietwat moeizamer gaat, wij komen er ook wel! Dit jaar was voor mij een zéér pittig jaar maar ik weiger gewoon om de moed op te geven
@niejse hoi!! En welkom wat goed dat je zo positief bent! Wel heftig als ik het zo lees in je onderschrift En je bbz is pas vorige week geweest! wow hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat je snel een plakbeebje krijgt!! Ik denk dat ik er niet geduldiger op word.. dit is nu pas onze eerste echte ronde.. en ik vind het nu al lang duren Maar dat kan misschien ook wel komen doordat ik niet zeker weet hoe lang deze cyclus gaat zijn haat aan ontpillen Ik heb alleen tegen mn vriend gezegd dat als ik zou stoppen met de pil, dat we dan om de dag gaan klussen hehehe hij is allang blij dat ik gestopt ben! Hij gelooft me alleen niet dat ik geen zin had doordat ik de pil slikte.. hadden jullie dat ook? Dat je door het stoppen met de pil meer zin krijgt?
Pff ja ik zie je handtekening... Respect heb ik voor je dat je nog zo positief bent... Is allemaal niet niks zeg... In het begin had ik dat idee ook... Maar volgens mij ligt het er meer aan dat je niet alleen bezig bent met de seks maar dat je samen iets speciaals aan het maken bent... Want als het door de pil zou komen dan moest ik dat nu ook nog hebben.. Maar ik ben ondertussen weer veranderd in een ijskonijn...
Ik merk dat ik door het stoppen met de pil veeeeel beter in mn vel zit en ook veel meer zin in seks heb.
Fijn te horen dat het misschen echt zo kan zijn! Mn vriend lachte me n beetje uit toen ik het zei! Hij vond dat dat een excuus was waarom ik de laatste week graag wil hihi Nou vanavond gaan we zeker weer aan de klus! Volgens mij heb ik nu 'eiwit'!! (Klinkt wat minder ranzig dan slijm ) Dacht dat ik dat pas volgende week zou kunnen verwachten! Maar dit betekend misschien ook dat mn cyclus nu misschien wel 28/29 dagen gaat worden!
Ik voelde me idd wel lichamelijk beter door de pil maar vond een pil ook heel veel voordelen hebben...
Thnx maar ik heb ook mijn momenten hoor! Voor mijn miskraam van de zomer heb ik eerst diagnose voorstadium baarmoederhalskanker gehad, begin van het jaar En dat terwijl we er zeker van waren dat 2011 ons jaar zou worden, wij gingen voor een kindje! Na de behandeling ben ik meteen zwanger geraakt, helaas ging het mis en daarna ben ik een tijdje in een zware depressie gevallen. Ik begon er net weer uit te krabbelen toen ik in november weer positief testte...helaas liep dat nog rampzaliger af, bbz en geen kans meer om mijn linkereileider te redden... Ik ben nu nog steeds van de operatie aan het herstellen, en ik weet dat de "klap" nog moet komen...maar ik wil niet terug in een depressie vallen!!! Dus gewoon blijven volhouden en proberen zo positief mogelijk te blijven Ik vind het heeeel moeilijk, echt waar...maar ik heb al 2 schatten van kiddies die mij ook hard nodig hebben en ik WEIGER gewoon om op te geven, als ik nu opgeef is alle ellende voor niets geweest.
welkom Niesje, ik kom zelf uit midden limburg, dus ook niet heel kort bij maastricht! Wat een verhaal trouwens... sterkte hoor!