Gisteren eerste echo gehad bij de gyn. Volgens mijn berekening ben ik +/- 7 weken zwanger. We zagen helaas alleen een leeg vruchtzakje. Dinsdag weer terugkomen met volle blaas, dan krijg ik weer een inwendige en uitwendige echo en dan moet er iets meer te zien zijn. Mijn man en ik gingen gisteren verdrietig naar huis en hebben weinig geslapen. Ik voel me op en top zwanger, maar dat hoeft dus niks te zeggen. Ik heb weinig hoop voor as. dinsdag en probeer de komende dagen dit nieuws een plekje te geven.
sorry for you news.If your periods are regular, then it is probably blighted ovum but if they are a bit longer and you ovulate a bit later then it is still possible all will be ok. I had blighted ovum last November but I tracked the ovulation and knew right away it was not a good news when they only saw a sac. Still they made me wait and come back for another scan. Good luck!! xx
Wanneer testte je voor het eerst positief? Weet je ook wanneer je eisprong was? Hoelang zijn je cycli normaal.
Mijn eisprong is rond 25/26 augustus geweest en 10 september had ik een positieve zwangerschapstest en 12 september een knaltest vd action. Mijn cyclus is meestal rond de 28 dagen. Maar dit was de eerste cyclus na een miskraam, dus ben niet 100% zeker. De gyn kon er niet goed bij want ik heb een vleesboom. Dinsdag weet ik meer.
Stel dat 12 september je nod was, was je toen 4 weken zwanger. Dan zou je ten tijde vd echo idd 7 weken geweest moeten zijn. Ik duim dat er bij de volgende echo wel iets zichtbaar is!