hallo dames, Ik heb helaas heel weinig contacten en vrienden over gehouden na dat ik mama ben geworden. Ik merk nu dat ik t soms mis om met iemand te praten. De vrienden die ik nog heb wonen veel te ver weg, hierdoor is het contact veel minder geworden. Nu ben ik op zoek naar andere mama's, mama's to be of anderen die het leuk vinden om met te kletsen over van alles eingelijk. Dus lijkt het je wat, let me know...
Ik woon ook in Tilburg! Heb best een vol schema altijd maar kan geregeld wel wat gezelschap gebruiken.
Hoi birshit, welkom. Het is inderdaad gezellig als je meer mensen hebt om mee te kletsen en ervaringen uit te wisselen
Kan ne voorstellen dat je druk hebt met 2 kleintjes. Mijn zoontje scheelt niet veel met jouw jongste zag ik. Lijkt me ook gezellig met 2 kleintjes.. wil eingelijk ook niet te veel leeftijd tussen deze en mijn volgende.
Hoi allemaal, Ook ik woon in Tilburg. Ik ben mama van een 6-jarige dochter en in verwachting van een tweede kindje. Sinds een jaar woon ik in Tilburg en heb het hier prima naar mijn zin. Maar ik ken maar weinig mensen hier, mede doordat mijn dochter hier niet op school zit (ivm co-ouderschap) en omdat ik als oproepkracht ben gaan werken (geen vaste collega's). Het lijkt me leuk om wat mensen uit de buurt te leren kennen. Ik abonneer me in ieder geval op dit onderwerp, dan klets ik gezellig met jullie mee
Hoi miepske, leuk datje reageert. Het is fijn dat je het leuk vindt hier in Tilburg, maar snap heel goed dat het dan met contacten wat minder loopt. Vaak is het idd makelijker contact leggen met bv ouders als je kindje hier naar school zou gaan. Heel leuk dat je weer zwanger bent, vind je dochtertje het ook spannend een babytje? QUOTE=Miepske1980;16399752]Hoi allemaal, Ook ik woon in Tilburg. Ik ben mama van een 6-jarige dochter en in verwachting van een tweede kindje. Sinds een jaar woon ik in Tilburg en heb het hier prima naar mijn zin. Maar ik ken maar weinig mensen hier, mede doordat mijn dochter hier niet op school zit (ivm co-ouderschap) en omdat ik als oproepkracht ben gaan werken (geen vaste collega's). Het lijkt me leuk om wat mert te leren kennen. Ik abonneer me in ieder geval op dit onderwerp, dan klets ik gezellig met jullie mee[/QUOTE]
hoihoi!! ik zelf woon in een klein dorpje naast Tilburg en zou graag eens wat meer aanspraak willen! ik ben zelf 19 en mede doordat mijn vrienden een stuk jonger zijn en niet denken aan kinderen (allemaal rond de 16) heb ik niet echt veel meer met hen gemeen.... zou het leuk vinden meer mensen te leren kennen! gezellig!!
Mijn dochter vindt het inderdaad heel erg spannend allemaal. Omdat ze al wat ouder is, is ze er heel bewust mee bezig. Vooral nu mijn buik flink aan het groeien is, wordt het voor haar allemaal wat realistischer. Ze is al druk bezig met het verzinnen van een naam voor de baby.... haar favoriet is Vlinder, maar dat wordt het helaas voor haar niet!
Al 38 weken zwanger, wat spannend! En je bent inderdaad een jonge moeder, wat het logisch maakt dat je vrienden daar nog niet mee bezig zijn... maar dat is natuurlijk wel erg jammer voor jou. Ik had hetzelfde met mijn eerste zwangerschap, ik was alleen wat ouder, 26, maar mijn vriendinnen die ook wat jonger zijn waren daar ook niet meer bezig.... dan val je op een gegeven moment wel buiten de groep, want mee op stap gaan of samen lunchen is dan niet meer zo vanzelfsprekend.
welkom sterrentje, Ik kan me idd voorstellen dat je vrienden aan heel andere dingen denken. Maar los daarvan, leeftijd zegt niet alles ik ben zelf 30 jaar (pff wat klikt t oud) toch zijn veel van mijn vrienden uitgevallen doordat ik zwanger/mama werd. Jammer, maar ja mama worden verandert je hele leven... Op een mooie manier!
Hoi dames! Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen. Ik kom ook uit een dorpje vlakbij tilburg. En doen hard ons best om zwanger te worden van ons eerste kindje.
Hoi mama Lucy, welkom hier. Ik hoop dat het je heel gauw lukt om mama te werden. Mijn zus heeft er 6 jaar over gedaan om zwanger te worden, was n zware tijd. En gelijk na de geboorte spontaan zwanger geworden van de 2de. Nu heeft ze 2 prinsesjes. Wat ik wil zeggen, het kan zomaar inneens heel hard gaan! QUOTE=mama lucy;16403775]Hoi dames! Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen. Ik kom ook uit een dorpje vlakbij tilburg. En doen hard ons best om zwanger te worden van ons eerste kindje.[/QUOTE]
Ooh wat lief en best een schattig naam heeft ze bedacht. Had erger gekund. Weet nog mijn nichtje die wilde perse dat de baby bumba zou heten
Hahaha....Bumba! Nee, mijn dochter houdt van zoetsappige namen. Ik ben overigens 34 jaar, ook oud hihihi... Ik heb ook veel mensen verrast met onze zwangerschap. Mijn vriend en ik zijn nl nog maar 2 jaar samen & om een één of andere reden dacht mijn familie dat ik na mijn scheiding het maar bij 1 kindje zou laten... uhmmmm niet dus! Vanwege onze leeftijd wilde wij niet al te lang meer wachten. Toen samenwonen fantastisch bleek, zijn we er voor gegaan!
Tja... Echt snel ben je niet in vergelijking met mij.. ik was een maand nadat we gingen samen wonen al zwanger hahaha Ongepland maar zeer welkom! Gezien de remicade en prednison die ik gebruikte was een zwangerschap te riskant. En een jaar eerder had ik al met mijn arts gesproken hoe het moest als ik in de toekomst kinderen wilde want door de invloed van de medicatie had ik ook geen eisprong meer. En tada....... zo maar spontaan zwanger. Ik zeg maar: mijn zoontje is een volhoudertje, zelfs toe hij nog maar een zaadje was Vraagje aan de mamas, wanneer ging je kleintje lopen en wanneer zei die zijn eerste woordje??
Ik heb een heel mooi Ikke boek waar ik alles in opgeschreven heb.... Bij 6 maanden: dada, Bij 6,5 maanden: mamamamamama, papa, pipi ... en ik zie hier pas bij 14 maanden: dag dag, isje (visje), aai, eitje Mijn dochter was laat met kruipen (12 maanden op de knietjes kruipen), is toen al snel gaan staan (een week later)... en ze liep met 13 maanden Hahaha... wel grappig om te zien wat ik allemaal bijgehouden heb: wanneer ze voor het eerst zelf uit een flesje dronk, wanneer ze voor het eerst een stukje banaan at, wanneer ze voor het eerst met een vorkje at... en voor het eerst een hondenbrokje hihihi Ik zal voor onze kleine Uk ook maar eens zo'n Ikke boek gaan aanschaffen....
Ik wil ook graag meekletsen. Ik ben nog geen mama, maar hoop het wel snel te worden. Ik ben 27 jaar en woon tussen de efteling en het oude land van ooit in.niet echt Tilburg dus maar hoop toch mee te kunnen kletsen. Mijn vriendinnen zijn ook nog niet bezig met zwanger willen worden. Wel zijn ze bezig met mij straks zwanger te zien worden Ik heb ook vriendinnen die al kinderen hebben tussen de 1 en 6 jaar.