Spannende tijd !

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Shaneenee, 17 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    We zijn 3 weekjes eerder als gepland gestopt met de pil ! Hihi ! Ben zo vreselijk blij !

Maar ook een beetje bang ! Nu is het ECHT ! We gaan dr ECHT voor ! Er spookt van alles door mijn hoofd .... Hopelijk gaat het dit keer wel goed ! Hoop dat ik mezelf niet helemaal gek maak met zwanger worden ! En vooral hoe ga ik het voor elkaar krijgen of zo striemloos en zo min mogelijk aan te komen tijden een eventueele zwangerschap !!!!

Jaaa ik ben een echte drama queen ... Zijn er hier nog meer van ? Haha. Nou op hoop van zegen !

Wij gaan er voor !

2. Malou85

Malou85 Lid

14 mei 2013
    13
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Ik herken precies wat je zegt. Ik was ook helemaal hieper. En zo blij !!
    Nu zij we twee maanden verder en ben ik al wat rustiger. Nu wacht ik
    gewoon rustig af wanneer het raak is.

Ook ik wil echt proberen niet tonnetje rond te worden en echt op mijn eten te letten zodra ik zwanger ben.

Ik duim voor je en hopelijk is het snel raak !!!!!

3. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Ik ook hoor! Gelukkig zwakt dat wel weer af ;).

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik was in het begin ook helemaal hoteldebotel :D.
    Nu zijn we in ronde 2 en ben ik ook al wat rustiger en laat ik het op me af komen.

We hebben er geen super haast bij, want we hebben tijd genoeg, niet dat een zwangerschap zich laat haasten haha.

Ik wil ook niet bijkomen tijdens een zwangerschap want ben net 20 kg afgevallen.
    Kijk een beetje kom je altijd bij dat is normaal, ik denk dat de vrouwen die echt heel erg veel bijkomen 20 of 30 kg misschien wel gewoon te veel snoepen of echt veel meer eten dan normaal.
    Dat wil ik (proberen) niet te doen.

5. varis

varis Actief lid

24 mrt 2013
    276
    1
    0
    Nederland
    Dat aankomen heb je niet echt in de hand denk ik.. Als ik trek in taart of snoep heb ga ik dat halen en eten. Het trekgevoel gaat pas weg als je het heb gegeten(mijn ervaring). Gelukkig had ik heel vaak trek in vers fruit, mango,druiven en appels. Maar nu kan ik wel elke dag slagroomtaart eten..

6. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Ja ben hoop dat ik ook wat rustiger word .... Pfff afentoe kom ik echt niet in slaap en zit ik van alles te googleen haha !

Maar voor mij heeft het inderdaad ook geen haast ik ga er van uit dat het zeker 1 jaartje kan duren , maar hopen natuurlijk dat het eerder raak ik hihi

7. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb nog 1,5 week aan pillen te slikken en dan stop ik met de pil en ik ben nu al helemaal hyper...

Ben van 1 kant blij dat ik morgen (na een lang weekend) weer kan gaan werken. Ik heb zo ongeveer het hele weekend op zp rondgehangen. Daar heb ik de komende 3 dagen in ieder geval geen tijd voor ;)

Wat betreft aankomen wil ik ook mijn best doen om zo min mogelijk aan te komen. Ik ben eerder flink wat kilo's afgevallen waar er nu wel weer een aantal van aan zitten (daar baal ik al genoeg van). Ik wil niet helemaal terug bij af zijn.

Van 1 kant denk ik dat ik tijdens een eventuele zwangerschap juist gezonder zou gaan eten (alles voor mijn kindje).

We zullen het zien. Eerst maar eens stoppen met de pil en zien dat mijn cyclus op gang komt ;)

Wil jullie in ieder geval veel succes wensen met zwanger worden.

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hahah ik herken het!!
    Maar moet ook zeggen dat ik wat rustiger ben! Alhoewel ik nu net mijn ei heb gehad en nu begint het weer te kriebelen:cool:

Ik hoop trouwens niet op eetbuien want ik ben nu al niet echt slank zeg maar...
    Overgeven tot week 20 is een familiekwaaltje :( Dus ik weet niet waar ik op moet hopen!

9. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Nee ik ben ook echt niet slank mijn BMI is 26 dus licht overgewicht hahah klinkt best raar , dat ik flink ben ok maar zo dik ben ik ook alweer niet om net overgewicht te noemen . Dus wil echt heel erg mijn best doen om voldoende te blijven bewegen en zoveel mogelijk fruit en groente te eten ! Doe ik nu ook veel ste weinig ....

Gisteren pas om half 3 in slaap gevallen , helemaal hyper de piep van alles aan het opzoeken !

Word af en toe gek van mezelf pffff

Ik ben dus 9 mei gestopt met de pil , 13 mei menstruatie begonnen en volgens mijn cyclus calculator is 7 juni mijn NOD .

Ik ga er vanuit dat ik nog niet zwanger ben haha maar mijn vriend me mijn moeder zijn ervan overtuigd dat ik de eerste ronde feest heb . Hahah

Maar merk wel hoe vaker ze dat zeggen hoe gekker ik word ! Mijn moeder was namelijk gisteren hier en vertelde me ze van mij de eerste ronde meteen zwanger was hihi ! En nu heb ik een slapeloze nacht achter de rug .

10. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0

Hoi Amelien !

Ja eigenlijk zouden we beide in juni stoppen met de pil hè . Hihi maar ik had geen pil meer in huis en had ik met mijn vriend overlegt en zijn we gewoon wat eerder gestopt . ( happy me )

Jij heel erg veel succes met zwanger worden ,
    Groetjes

11. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Ik vind het echt gaaf dat sommige mensen hum eisprong voelen .... Ik heb het berekend en zou vandaag mijn eisprong moeten hebben ,hahah
    Dus ben al vanaf dat ik wakker ben aantal wachten totdat iets voel .

12. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    @ Shaneenee: Ja, ik kan het me nog herinneren inderdaad. Ik heb voor ik aan deze strip begon ook getwijfeld om toen al te stoppen. Ik voelde zo tegenstrijdig. Ik wil zo graag een kindje. Ik weet dat ik bijna stop met de pil. Waarom die laatste strip dan nog? Maar goed. Manlief is van de principes. We hadden juni afgesproken. Dus juni it is ;) Ach... nog maar 9 pillen te gaan ;)

13. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    en wat gevoeld? :cool:
    Je mag het wel een maandje overnemen... ;)

14. missmaryw

missmaryw Actief lid

23 jan 2012
    331
    0
    16
    Paarden rijden, lessen geven,
    Hier nog 1 die t heel spannend vind, ook net gestopt met de pil ' super leuk !!

15. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Hoe is het hier dames??

16. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Nee helemaal niets helaas ! Zou wel fijn zijn als ik dat zou voelen hihi

17. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Spannend he ! Heel veel succes met zwanger worden !!!!

18. Shaneenee

Shaneenee Lid

9 jun 2012
    94
    0
    0
    Nog 4 daagjes voor jou hihi ! Spannend he ! Heel erg veel succes en hoop snel een positieve test van jou te zien verschijnen hihi ! Gr

19. Amelien

Amelien Bekend lid

4 apr 2013
    862
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hier rustig... niet meer zo hyper. Te druk met andere dingen. Dus dat is wel fijn.

Nog 4 pillen te gaan, en dan gaan we voor het echie... spannend. :D

@ Shaneenee: Wanneer heb jij je laatste pil gehad?

20. Claudia88

Claudia88 Fanatiek lid

7 mrt 2013
    1.301
    599
    113
    `

Echt niet lullig of aanvallend bedoelt... Maar who cares als je meer dan de gemiddelde kilo's aankomt of vaak misselijk bent/over moet geven(Al kan dat natuurlijk ergggg vervelend en in sommige gevallen gevaarlijk voor jezelf zijn)

Wees blij dat er een klein wondertje in je buik (gaat) zit(ten) en dat die kleine gezond is!! Die kilo's gaan er vanzelf weer af..

Bij mijn zwangerschap werd ik ook helemaal gek dat ik al 4 kilo in 8 weken was aangekomen, maar toen we de eerste echo zagen en geen hartactie... Wilde ik liever dat ik bij de zwangerschap 30 kilo aan zou komen, dan deze situatie!

Echt niet lullig bedoelt, maar geniet er gewoon van!! ;):)

Deel Deze Pagina