Dag dames! Ik ben benieuwd of er nog dames uit Friesland komen om een gezellig kletstopic aan te maken.
Zal even wat meer vertellen.. dat is wel zo leuk Ik kom uit Joure, 28 Jaar, zwanger van een 3e wondertje! Ik heb al een zoon van 7 en een dochter van 4,5. Voor mijn vriend wordt het zijn eerste maar hij is al een onwijs lieve pappa voor mijn 2 lieve kindjes! En jullie??
Ik kom ook uit friesland! Woon in de buurt van franeker. Ik heb een zoon van 20 maanden en ben bijna 33 weken zwanger van nummer 2 Die word waarschijnlijk met 38 weken gehaald dmv een keizersnede. Oh en ik ben 25
Ik vind het wel leuk, de meiden uit Friesland Lekker variabel in weken aan zwangerschap. @Ralin: las dat je een leeg vruchtzakje had? Avh nee toch Sterkte @liefmevrouwtje: wij zitten aardig in de buurt qua zwangerschap
Aggy, gefeliciteerd met je zwangerschap! En een mooie handtekening tekst heb je, zette mij even aan het denken.
Jeej, een Fryslân topic. leuk leuk leuk. Allereerst allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap, geniet er lekker van. Ik kom dus ook uit Frysland. Akkrum om precies te zijn. Ik ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend. We verwachten eind Februari onze eerste druktemaker. We hebben 13 sept een pret echo, en hopelijk weten we dan ook wat het word We willen dit super graag weten en konden niet wachten tot de 20w echo! Hoever is iedereen in de zwangerschap? ik zag al ergens eind november staan, ik zelf zit eind februari. Ik ben benieuwd.
Leuk dat je erop reageert! We hadden deze tekst een keertje op een magneet gekregen van een vriendin. Vervolgens op onze trouwkaart gezet en vond hem hier ook wel toepasselijk!
Hoi Dobbertje, Welkom! Ik ben nu 7 weken zwanger van onze eerste! 24 april uitgerekend. Spannend, de pretecho. 13 september vlot al snel! Ik heb maandag eerste afspraak vk
Zal me ook nog even voorstellen. Ben 31 jaar, getrouwd en zwanger van mn tweede kindje. Kom uit zuidwest friesland. Vind het weer erg spannend allemaal. Voor de eerste een mk gehad dus nooit meer helemaal onbezorgd zullen we maar zeggen. Hoop dat er hier wel wat actiever geschreven wordt, lijkt me leuk!
Erg mooie tekst inderdaad. Kan op veel dingen van toepassing zijn Welkom hier! Lijkt mij ook leuk als het hier wat actiever wordt Zijn jullie ook al druk bezig met namen ect?
Nee nog niet actief maar let wel echt op namen die voorbij komen. Meidennamen vind ik ook niet zo moeilijk maar jongensnamen vind ik een drama!
Inderdaad, jongens namen zijn een dráma. Al hebben we al onze keus gemaakt. Al vóórdat we een kinderwens hadden Vandaag eerste afspraak VK. Spannend!