Om hier nog even op terug te komen: Mijn laatste kwartier begon op 7 juni en duurde t/m 9 juni. Op 9 en 10 juni heb ik ijverige geklust. Mijn ei was op 10 juni.
En het heeft gewerkt bij jou, Daisy... ! Bij mij viel mijn maanvruchtbaarheid deze keer samen met mijn 'echte' vruchtbare periode. Dus hopelijk heeft ook dat gewerkt. Nog even wachten tot en met donderdag...
Hmm.. mijn komende vruchtbare fase volgens de maancyclus valt op Sa, 7.Juli 21:46 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 10.Juli 10:46 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 10.Juli 11:31 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode dat is dus net voor mn NOD ...
Nee hoor. Volgens de theorie zijn er twee eispongen. Het is ontdekt door een dokter uit....(even de naam kwijt), die heeft op deze methode vrouwen die volgens de normale methoden onvruchtbaar waren, toch aan een zwangerschap en kind geholpen.
@ daisysanches : oke dan ga ik het nog even een keer uit zoeken want volgens mij klopte er wel het een en ander effe zoeken hoor ....
dit komt er uit bij mij .... 9 juni verloor ik een klein beetje bloed , nou dacht ik dat dat een innestelingsbloeding was......maar zo te zien niet dus So, 10.Juni 02:21 Uhr: Beginn der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode Di, 12.Juni 15:21 Uhr: Mondphasen Empfängniszeitpunkt Di, 12.Juni 16:06 Uhr: Ende der kosmobiologischen Empfängnisfähigkeitsperiode
er staat onder de schema's het volgende Zusätzlich zum Mondphasen Zyklus müßen natürlich auch die empfängnisfähigen Tage des normalen Menstruationszyklus beachtet werden. Besonders hoch wird die Warscheinlichkeit einer Schwangerschaft, wenn beide Zyklen gleichzeitig Empfängnis-Tage anzeigen. weet iemand ongeveer wat dit inhoud ? ik zie wel iets met normale cyclus ....
Er staat met andere woorden dat je naast de maancyclus, ook je gewone menstruatiecyclus (je vruchtbare dagen) in het oog moet houden. Als je menstruatiecyclus gelijk valt met je maancyclus is de kans op een zwangerschap heel hoog. ...je ziet het aan DaisySanches
volgens die maancyclus zou ik dag 30 dan ingi moet worden ...geloof niet dat ik dat nog ga redden ik zit inmiddels op dag 59.... L.sybje
oke dan wacht ik het met smart af volgens de vruchtbare dagen in de maancuyclus zou het wel eens kunnen en we hebben toevallig goed geklust op die dagen .... L.sybje