Hey, wat doe jij hier.... hoor jij niet te klussen vanavond? Volgens de theorie moet je ook wel aan je "normale" vruchtbaarheid denken hoor! En nou klussen jij!
hallo nou ben ff wezen kijken, bij mij klopt het voor de aankomende maand helemaal. dat is als ik natuurlijk 2 juli ongi wordt. maar zoals het er nu uitziet moet dat ook helemaal kloppen.. ff afwachten maar als dat dus zo is dan heb ik voor de maand juli een verhoogde kans op zwanger raken.... liefs dionne
Ik wil niet negatief doen, maar bij ons is het deze maand niet gelukt en toch liep mijn eisprong bijna gelijk met de maan-eisprong. Alleen ik had (denk ik) mijn eisprong 's avonds/ 's nachts (getempt, ovulatietests gebruikt) en de kosmobiologische empfängnisfähigkeitsperiode eindigde 's middags al. Maar het voordeel is het dat het komende maand weer (bijna) gelijk loopt. Nieuwe ronde nieuwe kansen. Ik zou er wel eens een boekje over willen lezen. Dat boek is zeker niet vertaald in het Nederlands? Engels misschien?
Op deze site staat wat meer info: http://www.zwangerworden.nl/watisdat.html en http://www.ive-software.com/cosmobiolog ... ntrol.php3 Staat in ieder geval de naam van die arts bij. Misschien kun je daarop Googlen. Ik heb zelf het boekje: Vruchtbaarheid, beiden klaar voor een kind gelezen. En daarin wordt er een hoofdstuk aan gewijd.
Hoi Daisy, Ik vind wel: "Complete raadgever vruchtbaarheid, beide klaar voor een baby". Is dat het boek wat je bedoelt? Geschreven door U. Konig. Ik heb ook op die site gekeken. Je kunt een kalender bestellen voor 40 euro. Heb jij dat gedaan? Dat Duitse boek is wel vertaald in het Engels, maar daar zit maar een kalender in tot 2000. Uitgegeven in 1989. De Duitse uitgave is veel recenter en daarin gaat de kalender dus veel verder.
Ja, dat is het boek waar ik het over had. Tweedehands gekocht bij de Slegte . En nee, ik heb geen kalender bestelt. Heb lekker op de duitse site gekeken. (Met mijn slechte duits )
Ik begin het principe ook door te krijgen. Ik ben 2 dagen voor nieuwe maan geboren dus 2 dagen voor de nieuwe maan ben ik kosmobiologisch vruchtbaar. Kind kan de was doen.