baby 7 maanden alleen thuis nachtmerrie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door SammyftSierra, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SammyftSierra

9 sep 2012
    39
    0
    0
    nieuw vennep
    hallo allemaal

ik heb iets geks met mijn dochter van 7 maanden.

vanaf dat ze 4 weken is slaapt ze snachts Door wat heerlijk is natuurlijk.

nu sinds 4 weken is ze heel veel wakker snachts nou niet echt wakker maar huilen met dr oogjes dicht dus ik denk nachtmerries.. nou is het gekke in het weekend zitten wij in onze caravan heeft ze gewoon haar eigen bedje (zelf gemaakt) en daar slaapt ze gewoon de hele nacht door.

ik heb haar bedje al anders neergezet maar t helpt niet.. nu maakt ze wel een grote sprong ( is zelfstandig gaan zitten en kan lopen aan de hand) maar weet niet of t daar mee te maken kan hebben. .

hebben jullie tips wat ik kan proberen?

alvast bedankt

gr rachelle

2. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Zo,n zelfde bedje voor thuis maken?

Ik heb zoontje hier ook in zijn babynestje slapen. Denk dat hij dat knusser en veiliger vind..

3. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.168
    2.283
    113
    Je hebt gewoon aan vakantieverslaafde baby...... die van mij sliepen ook alle drie voor het eerst door in onze caravan. En zelfs nu weer, onze jongste spookt al maanden nachtenlang door en afgelopen weekend heeft hij voor het eerst weer eens doorgeslapen..... idd.... in de caravan.

Misschien komt het ook door de overdaad aan frisse buitenlucht overdag, of het feit dat ze je onbewust toch beter horen en dichtbij weten.

4. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    In de caravan slaapt ze vlak bij jullie, ze hoort jullie.

Dat was het eerste waar ik aan dacht... misschien wordt ze snachts wakker, en is ze bang omdat ze alleen is?

Heb je al geprobeerd om haar bedje op jullie kamer te zetten?

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze zoon was op de leectijd van 4maanden tot 8maanden bij ons thuis elke nacht 4/5/6x wakker. Omdat ik llast had van een PND en deze nachten ervoor zorgden dat ik me nog ellendiger voelde zijn we met 5maanden begonnen onze zoon bij opa en oma te laten slapen 1x in de week.

Daar sliep hij ALTIJD door .... tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen idee waarom dat nou zo was. Wat ik thuis ook probeerde en hoe ik ook de situatie en de dingen bij oma en opa nabootste, het werkte niet. Manlief opperde zelfs dat het door het bedje kwam waar hij in sliep. Heeeel even hebben we zitten twijfelen om het ledikantje van daar naar ons te halen. Dat hebben we uiteindelijk niet gedaan omdat hij met 6weken sliep van 19-7 en dat (dus tot 4maanden) elke nacht deed.

Toen hij kon rollen, tijgeren,kruipen, zitten, staan en langs de meubels kon lopen waren de nachten weer normaal. Dat heeft hij zichzelf geleerd in die 4maanden dus ik denk dat hij dasr gewoon van slag van was ofsow.

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Kan de buitenlucht niet zo vermoeid hebben gemaakt dat ze het weekend wel doorsliep?

7. Uiltje84

Uiltje84 Niet meer actief

Mijn dochter slaapt ook standaard de eerste nacht(en) op vakantie lang en zonder onderbrekingen.

8. SammyftSierra

9 sep 2012
    39
    0
    0
    nieuw vennep
    ik dacht eerst ook dat het aan de buitenlucht kwam maar als we op vrijdag avond aankomen is ze niet in de buitenlucht geweest.

ik heb nu thuis dr bedje gedraaid zodat ze naar een muur kijkt als ze wakker wordt. ze heeft een hele grote kamer miss vindt ze t gewoon eng.. de laatste 2 nachten is ze maar 3x wakker geweest dus wel vooruitgang. en inderdaad ze is los gaan zitten en loopt aaardig snel aan de hand dus miss is het gewoon een sprong.

bedankt voor jullie reacties

liefs ons

Deel Deze Pagina