Oorpijn, tandjes of buikpijn?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Marni, 28 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Sinds een week grijpt Tristan regelmatig naar z'n linker oortje, krabbelt er ook aan, soms bloedt het dan ook. Hij heeft geen koorts, is niet ziek dus volgens mij geen oorpijn. Nou weet ik dat baby's vaak naar hun oortje grijpen als ze buikpijn hebben maar hij krijgt ook een tandje, wat zal het nou zijn, er zitten nu allemaal krassen op z'n oortje (ik knip en vijl al iedere dag z'n nageltjes omdat hij zich vaak krabt)?

2. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Helemaal niemand een idee?

3. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Lynn grijpt de laatste tijd ook vaak naar haar oortjes.
    Doet ze ook wel bij moeheid.

De laatste tijd deed ze het vaker. Het kan van alles zijn....maar ze is wel ziek geworden (eerst diarree, nu verkoudheid) Ik heb ook aan tandjes zitten denken.

Mij is verteld als ze echt oorpijn hebben, ze veel zieker ogen. Hebben ze echt koorts en zijn ze heel huilerig.

Misschien is het een gewoonte geworden? Heeft ie zijn oortjes ontdekt?

Hmm ik kan je ook niet echt veel verder helpen :(

4. Marni

Marni Bekend lid

26 apr 2007
    770
    17
    18
    Het zou inderdaad ook een ontdekking kunnen zijn, alleen vind hij het dus zo interessant dat ik echt z'n handje moet vasthouden omdat hij anders z'n oortje tot bloedens toe open krabbelt, maar ja dat weet hij natuurlijk niet. Hij is nog wel verkouden geweest, nou ja in e gaten houden an maar...

Deel Deze Pagina