Help!!!! Ik heb jullie hulp/tips nodig! Mijn kleine man (bijna 1 jr) wilt s'avonds niet meer slapen bij opa&oma! Dit is nu sinds ruim een maand ongeveer!! Even kort: Hij gaat 1 a 2 dagen in de week naar opa en oma als wij moeten werken. Dit is al sinds hij 3,5 maand oud is. Is altijd super goed gegaan. Soms heb ik late dienst, en moet ik tot 22 uur werken. Dan wil hij echt niet slapen!! en is hij volledig in paniek en overstuur!! Overdag slaapt hij super, geeft geen kick en gaan meestal meteen slapen, af en toe paar minutjes jengelen. Maar savonds!! Owh echt een drama! Het is nu dus zo erg, dat hij helemaal overstuur is, heeel hard huilen, gillen, tot kotsen aan toe!! We weten echt niet meer wat we er mee moeten?? Hebben alles al geprobeerd, troosten, (even) laten huilen, lampje aan, lampje uit, geluids/lichtbal van ons thuis mee, maar helaas.... Nu moest ik m vandaag echt om 20.45 uur ophalen, want hij was helemaal overstuur, zelfs bij oma werd hij niet echt rustig meer!! Iemand ideeen?? tips??? Ik moet dus soms echt tot 22uur werken, dus hij moet daar toch ook af en toe savonds slapen. En we gaan morgen weekend weg, ben benieuwd...
Kunnen opa en oma niet voor het slapen naar jou thuis gaan, zodat hij in zijn eigen bedje kan slapen?
Mijn vriend werkt ook onregelmatige werktijden, en moet dan ook wel eens tot 22u werken! Anders was er geen probleem... Naar ons huis gaan: Dat is het enige wat we nog kunnen proberen. Al wil oma liever gewoon thuis blijven, logisch. Maar dat is de laatste optie! Maar ja, t zou lekker zijn als hij ook af en toe weer eens een nachtje kan blijven slapen.
Wij hebben altijd een hydrofiel onder zijn hoofdje liggen voor het kwijlen enzo en die ruikt lekker naar thuis. Toen hij voor het eerst naar de opvang ging hebben we die ook meegegeven. Misschien een idee?
Dat is ook wel het proberen waard inderdaad, iets met mijn geur! Thanks! Daar heb ik iets aan.. Meer tips welkom natuurlijk!!
bij ons hielp bij haar op de kamer zitten en als ze sliep weg gaan. Of in slaap lopen op je arm op het kamertje.