omhoog met puregon 4e iui op dag 12

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by hellentjuhh, Jun 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vanmorgen met de echo alleen weer kleine eitjes gezien ....Moest bloedprikken en werd vanmiddag gebeld dat ik omhoog moet met de puregon .....ipv 75 na de 110 ....
    Wie heeft dit ook gehad en hoe verliep dit verder ??Moet nu donderdag weer voor een fm ...maar in 2 dagen zou er dan wel wat gegroeit zijn ????Vorige maand hetzelfde maar nie opgehoogd ,en had pas op dag 24 een eisprong ........

ik snap er geen sikkepit meer van ........

2. Het lijkt mij eigenlijk vrij sterk dat er, als er nu alleen nog maar kleintjes zitten, er na 2 dagen spuiten wel iets zit.. Ik moest meestal na het ophogen na 5 dagen tot een week weer terugkomen. Maar goed, misschien willen ze het gewoon goed in de gaten houden!

3. Nou misschien wel snap er ook geen ruk meer van ......links zat er 1 iets groter maar onder de 1.0 aan de andere kant allemaal kleintjes .....we zullen het zien meer ken ik dr niet van maken ...

4. Ja, apart! Zelfs als ze mooi op schema lopen zou hij nog erg klein zijn donderdag, en na 2 dagen kun je eigenlijk ook nog niet zeggen dat de dosering nog verder omhoog moet..

Share This Page