E.E.G bij dreumes dan 14 maanden..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessi, 10 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi,

Mijn kleine meisje moet een E.E.G want ze heeft heel veel koortsstuipen gehad. Na afgelopen een nacht daarvoor in het ziekenhuis te hebben gelegen hebben ze besloten om toch een E.E.G te doen. Ze wouden haar eigenlijk nog een nacht extra houden om te observeren maar omdat ze zo onrustig dat ze geen metingen krijgen. Ze moet nu eerst beter worden want ze had/heeft een virus. Nu moeten we dus 6 februari voor een standaad EEG maar ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Heeft iemand hier ervaring mee en hoe hou ik mijn kleine wiebel stil tijdens die metingen.

alsvast bedankt voor het antwoorden

Jessica

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Mijn zoontje was wel wat ouder. Ze krijgt wat plakkertjes op haar hoofd. Hier hadden ze een dvd opgezet en meneer vond het prima. Ik zou ter afleiding wel met z'n tweeën gaan. Je man/vriend ook mee. Heel lang duurde het niet, iets van 20 minuten. Ze deden hier ook nog licht testen. Dan gaan ze knipperen met licht en moet je even je hand voor haar ogen houden en dan weer weg halen.

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    nog meer ervaringen?

4. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Jeetje Jessi, vind ik toch wel schrikken hoor!

Hoe gaat het nu met de kleine meid??

5. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Redelijk slaapt veel en heeft last van hele erge verlatingsangst. Maar ze is aan de beterende hand nog wel 2x stuipjes gehad gister maar het gaat. Ze heeft flink last van haar buikje en hopelijk komt ze snel bij. En gaat ze weer normaal eten.

Deel Deze Pagina