Ik ben op zoek naar een fijne (niet te dure) push up bh. Ik mis helaas wat volume aan de bovenkant. Ik wil een goede bh die mijn borsten echt omhoog drukt zeg maar En betaalbaar.. 50 euro voor een bh vind ik nog best een hoop geld Iemand tips?
Ik zou even een lingeriezaak binnenlopen. Daar kunnen ze kijken welke bh het beste bij jouw borsten past. Ik mis ook wat volume aan de bovenkant, en draag balconette bh's.
Ik heb bijna 2 ruggen (best plat) Koop voor push up mijn bhs bij de primark of h&m Doen zijn werk goed. Voor zo'n 15,- - 20,- euro
Victoria Secret, tijdens de sale?! Dan zijn de bh's daar nog goedkoper dan bij de hunkemoller, daarnaast doen ze een stuk beter hun werk.
Ik heb er van de Hunkemöller, vroeger kocht ik ook nog wel eens van een merk dat geloof ik After Eden heet, was bij de V&D te koop. Je zou ook nog eens bij Esprit kunnen kijken.
Dank voor jullie tips! Ik heb gister avond 2 after eden hb's gekocht omdat ze 1+1 gratis waren. Ben benieuwd of het iets is. Ik zal ook eens bij de h&m en esprit gaan kijken. Victoria secret, ik zal de sale eens in de gaten houden Balconette vind ik idd erg mooi, maar ik heb zo'n vervelende plooi onder bij mijn oksel ricting mijn borsten. Zo'n balconette zit daardoor helaas niet fijn Ben bezig met afvallen icm sporten dus wellicht gaat die plooi ook weg.