Met de 2e op komst ben ik al lekker aan het fantaseren geslagen over de peuterkamer die ik voor Elena ga klaarmaken. Ow geweldig, mijn handjes jeuken al.. Ik heb voor haar babykamer Winnie the Pooh als thema gebruikt. Ik laat de babykamer voor wat het is, onze nieuwe aanwinst komt daar over 7 maandjes in te liggen. Voor Elena ga ik een nieuwe kamer inrichten. Ik zat zelf te denken aan een prinsessenkamer (meer omdat ik dat zelf zoooo geweldig vind ), ik heb vandaag zelfs een prinsessen dekbedovertrekset gekocht! Maar ik realiseer me nu eigenlijk dat Elena pas 2 jaar is als ze naar die kamer over gaat en ze misschien wel erg klein is voor dat thema. Temeer omdat ik om me heen de meisjes van een jaar of 4 of 5 nu pas met prinsessen bezig zie. Hm, toch maar geen prinsessen dan? Maar als het geen prinsessen wordt, wat dan wel? Hebben jullie tips? Edit Moderator: Graag goed kijken waar je een onderwerp neerzet!
Je kan d'r kamertje toch wel alvast lekker roze maken en wat 'truttige' meisjesachtige accecoires gebruiken? Dan scheelt het in ieder geval weer behangen/verven tegen de tijd dat ze wel toe is aan een prinsessenkamertje Ik zou denk ik gewoon wat leuke schilderijtjes en lampjes gebruiken tot die tijd. Dingen die dus makkelijk te vervangen en om te toveren zijn. Veel klusplezier! Mijn handen jeuken ook al om de kamer van Vigo aan te pakken
Ik zou denk ik gewoon wat leuke schilderijtjes en lampjes gebruiken tot die tijd. Dingen die dus makkelijk te vervangen en om te toveren zijn. Zou ik ook doen als ik het was. Je kunt dan zonder te veel gedoe de kamer aan passen aan je meisje. hihihihi stel je voor dat ze dan gek is op voetbal
Is er een tv figuur.. Bumbo, Teletubbies wat ze leuk vind? Je kunt tegenwoordig van die foam figuren halen die kun je opplakken maar ook weer eenvoudig verwijderen..
Ik vind dit foam dingen idd ook erg leuk, alleen wij hebben het hele huis gespachtelputzt (tjeez wat een woord!) dus ik kan dat niet op mijn muren doen, helaas..
Te jong voor een prinsessenkamer. Nee joh. Hardstikke leuk toch. Misschien wel het een beetje rustig houden qua assecoires, en dan elk jaar met de verjaardag iets erbij doen of zo.
Nee alleen maar leuk zo'n kamer. Leuk met bv zo'n roze barokstoeltje en een kroonluchter. Die foamdingen blijven gewoon goed zitten dat zijn dikke dingen dus niet bobbelig, zie zoiets: http://www.beslist.nl/huis_tuin?query=P ... opsearch=1 Veel plezier!
Ik heb voor Amber ook een Dora kamer gemaakt. Zie mijn fotoalbum! Ze vindt het echt helemaal geweldig! (en mama ook, hihi) Liefs Tumtummetje
Mijn meisje is net twee geworden en wij zijn op het moment ook bezig met een prinsessenkamer (heel origineel, haha!) Ik vind haar daar niet te klein voor, maar we houden het dan ook wel een beetje rustig. We hebben een peuterbedje met een grote kroon als hoofdeinde white wash geschilderd, drie kleine zilveren kroontjes erop gespoten en een meubelsticker met in het oud roze 'Prinses Dianthe' erop. De white wash kast hebben we voorzien van zilveren kroontjes handgrepen en ook hier weer dezelfde kroontjes en sticker als op haar bedje. Barok stoeltje en een mooie rechthoekige roze klamboe met harten erbij en verder wat lichtroze, matzilveren en pluizige assecoires en het ziet er helemaal prinsessig uit! Omdat ze nog zo klein is hebben we niet voor fuchsia roze, zuurstokkleuren, zilveren glitters en de Disney prinsessen gekozen, dat vind ik wel meer voor de kleuterprinsesjes
Denk niet echt dat een bepaald thema met een leeftijd te maken heeft. Ik denk wel dat hoe ouder ze zijn, dat ze er dan meer van begrijpen en zo. Maar het is meer de kleurtjes die het m doen denk ik. Ewout heeft een Nemo/onderwater kamer. We hebben een muurtekening laten maken, en we hebben een Nemo poster (heel groot) opgehangen, en gordijnen en nog meer vissen dingen in de kamer gedaan. Marijn heeft een piraten kamer, met Piet Piraat, maar er staan ook wat dingen in van Pirates of the Carabien. Voor de baby gaan we aan de slag zodra we weten wat het is/word. Als het een meid is dan word het een Tinkerbell kamer, en als het een jongen is een Cars kamer.
Leuk allemaal! Foto's ! Gui heeft een jungle kamer gehad incl canouflagenetten erg leuk al zeg ik het zelf. Nu in ons huidige huis een spiderman kamer. Ik heb bewust 1 muur rood gemaakt en alles met accesoires gedaan/ Met een mega grote poster bijna een muur ( via marktplaats) en maar goed ook want meneer heeft nu een Ajaxkamer gewoon alles vervangen door ajax/voetbal
wij hebben een leuke PIP studio kamer gemaakt! roze met rode hoes om haar bokspring bed (heeft 2 hoezen nodig) pip dekbed ruitjes behang roze pip accesoires echt super schattig en voor alle (kleine) leeftijden
onze dochter heeft op het moment een dora kamer,dat hebben we 3 maand geleden voor haar ingericht met alles erop en eraan,mijn man kan heel goed tekenen dus we hebben heel groot dora en boots op de muur getekend,en ik heb hele leuke gordijnen van dora gehaald,maar nu komt het,ze is nu helemaal weg van prinsessen,dus binnenkort krijgt ze een hele prinsessen kamertje.Maar je blijft wel aan de gang zeg met al die thema's die je tegenwoordig hebt haha. scheelt dat wij als moeders het ook heel leuk vinden
mijn zoontje vn bijna 31 maanden krijgt een hele cars kamer hij heeft me zijn verjaardag en sinterklaas ook allemaal spulletjes van cars gekregen en hij vindt het helemaal prachtig