hallo, Mijn zoontje is bijna 8 weken oud, ik heb de eerste 6 weken BV gegeven maar ik had het idee dat hij er niet genoeg meer aan had, hij kwam soms na een half uur weer en daar kwam bij dat ik hem totaal soms wel een uur aan de borst had en dat vond ik vooral 's nachts heel vermoeiend (ik heb nog een zoon en moet er dus gewoon tegen 7 uur uit). Dus ik ben overgestapt op flesvoeding voor hongerige baby's. Hij houd het anders geen 4 uur vol tussen de voedingen. Met fles wel en hij heeft ook een goede nacht met gemiddeld 7 uur slaap achter elkaar. Hij drinkt alleen heel snel en heeft dan veel last van boeren. Hij heeft daar denk ik zo veel last van dat hij na zijn 1e boer niet meer wil drinken. Hij laat soms 70cc staan van de totaal 165cc. De laatste 2 dagen l=doet hij het bij elke fles.. Ik heb al verschillende flessen en spenen gebruikt. Nu heeft hij woensdag (is nu vrijdag) wel zijn eerste prikjes gehad.. Wat is nu de reden dat hij de fles laat staan en zo hard huilt ipv tevreden te zijn na de voeding.. en waarom de fles niet leeg drinken?? Heeft hij misschien buikpijn, of angst om verder te drinken door de pijn. ps hij heeft ook een navelbreukje! groeten Marloes
Hallo Marloes, Wanneer je kindje zo snel drinkt, kan je kindje meer last krijgen van krampjes. Wanneer een kleinere speen niet mogelijk is, kan je nog proberen om de voeding iets dikker te maken met johannesbroodpitmeel, misschien dat een dikkere voeding wat rustiger gedronken kan worden. Groeten Eveline