Hoi, Hoe lang mag mijn meisje doorslapen van 3 weken? Ze drinkt voldoende volgens mij overdag. Ik hoorde van consultatiebureau dat ze maximaal 6,5 uur mogen zonder voeding ivm bloedsuiker. Ze slaapt ongeveer 7 uur per nacht. alvast bedankt
Hoe zwaar is ze? Het doorsnee advies is voor elk pond gewicht een uur doorslapen. Dus bij 4 kilo is dat 8 uur. Of hebben jullie nog bijzondere omstandigheden?
Meid lekker laten liggen. Je meisje meldt zich echt wel hoor als ze trek heeft. Wij maakte hem toendertijd ook wakker en toen wijkverpleegkundige was langsgeweest hebben we het niet meer gedaan omdat het absoluut niet nodig is. Of er moeten inderdaad bijzondere omstandigheden zijn.
Ja soms snap ik er helemaal niets meer van...hihih Iedereen zegt iets anders, ik weet het ook niet meer... Is gewoon allemaal lastig als het je eerst kindje is en ze wordt vanzelf wakker na 7 uurtjes dus ik zie het probleem ook niet echt
Oooow ik ben zoooooooooow jaloers. Emma is 6 weken en slaapt maximaal 3 uur achtereen. En ze weegt bijna 7 pond...
Omdat je deze vraag ook gesteld hebt bij Stel je vraag aan de kraamverzorgende, doe ik dit topic op slot. Groeten, Josien