Hallo meiden!! mijn dochter drinkt steeds minder van haar flessen!! Tot nu toe nog steeds s'ochtends 180+ 6 + pap na het broodje 120+ 4, en s'avonds voor het slapen 180+6. die middelste en laatste drinkt ze bijna nooit leeg! dus denk er over om die tussen de middag weg te laten en hopen dat ze de laatste dan wel leeg drinkt???? liefs Emmie
Ja, je kan de fles tussen de middag weglaten. Of de avondfles verkleinen naar 150/5. Mijn dochter is ook 11 maanden en drinkt de laatste fles ook bijna nooit leeg, dus die geef ik 's avonds nog een flesje van 150/50. Krijgt ze verder ook een toetje na haar avondeten? Want als mijn dochter na het eten een toetje heeft gehad, en twee uur later voor het slapen gaan nog een fles krijgt, drinkt ze sowieso weinig van de laatste fles.
ja ze krijgt indd ook altijd een toetje na! Maar normaal dronk ze ook altijd haar fles leeg, tot de laatste tijd steeds minder! Maar vandaag de tussen de middag fles weggelaten, en vanavond haar fles helemaal leeg! dus nu nog 2x 180+ 6 + dan de vit.D druppeltjes he??! ga jij na haar verjaardag ook over op gewone (koe)melk??
hier sinds 10,5 maand ook nog maar 2 flessen melk (verder dronk/drinkt hij water/sap uit een beker). Sinds 11,5 mnd is hij over op gewone melk omdat hij wel heel vroeg wakker werd en op gewone melk slaapt hij 1,5 a 2 uur langer!
ok thx!! ik maak haar voeding nog op, en dan ga ik het ook proberen, haal morgen wel verse melk en ga het tussen de middag bij haar brood proberen!
hier al best lang 2 flessen! 2x 180 (vanaf 9 mnd) ik geef smiddags voor het broodje een schaaltje yoghurt soms met fruit.. Dit omdat na het avondeten, wij sowieos geen toetje standaard eten, en het is nogal veel op elkaar om na het eten en badje nog een fles melk te drinken, dus vandaar smiddags yoghurt!
onze dochter krijgt 's morgens 120/4, bij het brood 90/3 en voor het slapen gaan 150/5. Ik ga vandaag koemelk proberen tussen de middag
mmmmm onze boef krijg gewoon nog 3 flessen 180/6 en pap erbij smorgens en savonds. En eet 2 boterhammen en eet zijn fruit en zijn warm eten. Mij hij kan het hebben Hij zit met zijn lengte boven de streep en mijn zijn gewicht er echt onder. gr brenda
Ik gaf met 11 mnd 's ochtends net als jij pap met 180 ml. Dan tussen de middag een 120+4 en 's avonds een 150+5. Nu met een jaar heb ik de middagfles vervangen door koemelk en is de avondfles verkleint naar 120+4. Vanaf volgende week ga ik de pap ook met koemelk geven en uiteindelijk natuurlijk ook de avondfles. Maar ik bouw het rustig aan op....
Hier kreeg ze met 11 mnd nog 2 flesen (200 cc in de ochtend en in de avond). Bij haar middageten kreeg ze thee of koemelk. Nu krijgt ze nog 2 flesjes van 150 cc koemelk.