Hoi meiden, Ik wil overstappen van Nutrilon Omneo naar Friso Comfort, maar ik weet niet zo goed hoe ik dit moet doen. In één keer overstappen lijkt me niet echt ideaal. Heb nu nog iets meer dan een kwart pak Omneo staan. Moet ik het dan combineren oid? Mijn zoontje krijgt 4 keer 180+6 en 1 keer 150+5. (om 23.00) Zou ik dan 3 schepjes Omneo en 3 schepjes Friso moeten doen, of mag dat niet door elkaar heen? Hoop dat iemand antwoord heeft, want ik snap er niks van.
Bij overstappen op melk doe ik vaak half/half. Had nu alleen m'n 'normale' melk op en ben dus 'cold turkey' overgegaan op de nieuwe melk. Maar volgens mij is mengen een prima manier om over te stappen. Gewoon de poeder toevoegen met het schepje dat bij die poeder hoort.
Wij zijn overgestapt van Omneo naar Comfort, maar dit hebben we wel in 1x gedaan. Met name omdat je die twee voedingen op verschillende wijze moet bereiden. Comfort moet je oplossen in water dat net van de kook af is en dan afkoelen met koud water. Omneo moet je oplossen in handwarm water. Dat gaat al niet samen.
Hallo, Ik wil deze overstap ook gaan maken. en ben benieuwd naar de ervaringen van jullie overstap! @Anja: En ben je in één keer overgestapt of hoe heb je het gedaan? En hoe bevalt de voeding @Adi: Bevalt de comfort beter dan de omneo? En waarom wou je overstappen op deze voeding?
Je kunt het poeder gewoon mengen. Ook Omneo kan beter met water dat net van de kook is gemaakt worden. Overigens, de huismerken Comfort hebben als extra voordeel dat ze, net als Omneo, licht hypoallergeen zijn.