Neocate vs gewone melk, probleem

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mango26, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Zoonlief is na bijna 2 jaar eindelijk van zijn kma af!!!!
    Maar, dit stelt ons wel voor een probleem, omdat hij dit al zo lang drinkt accepteert hij geen enkele andere melk, heb inmiddels vol - halfvol - lactosevrij - soja - opvolg al geprobeerd (gemengd of helemaal), maar niks, nada, hij gilt het uit: ander smaakie, nieuw smaakie, niet lekker... ;)
    Ben nu bezig de laatste bus neocate op te maken, maar daarna is het over, en wat dan?

Met alleen yoghurt en wat kaas komen we wrs net niet aan zn minimale melkintake, en nu is dat niet het grootste probleem, maar wel dat hij zn flesje voor het slapen 's avonds zo verschrikkelijk lekker vindt en niet gaat slapen zonder...

Iemand dit eerder bij de hand gehad, en wat hielp bij jullie?

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Wat fijn dat je zoontje van zijn allergie af is.

Hij heeft 300 ml zuivel op een dag nodig, met een lekkere portie (Griekse) yoghurt en met kaas op zijn brood kom je daar denk ik wel aan. Lust hij thee? In dat geval, zou je de thee kunnen mengen met melk, en dan steeds iets minder thee en iets meer melk (vaker is dit andersom ;)). Wellicht helpt dit voor de avondfles?

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Thee als avondfles zou ik nog kunnen proberen ja, dat ik daar niet aan gedacht heb... ;)
    Hij lust wel graag thee idd, maar ben benieuwd of hij het pikt ipv melk!

Deel Deze Pagina